Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Snodige penis uhell


Tinyboom

Anbefalte innlegg

Var ute å badet da storebroren min tok tak i skrittet mitt å klemte alt han klarte.

Det var vel mest testiklene som fikk vondt, jeg lå på sofaen i flere timer å var kvalm etterpå.

Husker fortsatt følelsen av å spy opp saltvannet.

9223688[/snapback]

 

noe så grusomt. Jeg hadde knyttet håndneven å slått han i ansiktet.

 

En desperat mann kan gjøre de utroligste ting.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En jeg kjenner hadde en gammel sykkel uten sete. Bare en rusten metallbit som stakk opp. En varm sommerdag syklet han litt kjapt ned en trapp bare iført shorts. Feilberegnet litt og reiv opp pungen. Fikk sydd han sammen på sykehus.

 

Verre med han som klatra opp i flaggstanga. Når han var på toppen lot han seg skli kjapt ned igjen, men glemte å tenke over den greia man bruker for å feste tauet i. :whistle:

Endret av skraml
Lenke til kommentar

Kom på en historie som jeg ikke tror på, lærern min fortalte den tror jeg, men den er i hvert fall ekkel.

 

En eller annen syklist var ute og syklet, også skulle han bremse, så røk vaieren som gå over ramma og slappet han i skrittet, så sykkelshortsen og pungen fikk et fin snitt i seg. Og da datt slevfølgelig den ene stenen ut, så han syklet visstnok til sykehuset med den ene steinen i hånda. Skeptisk.

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

En kompiss av meg har en helt syk historie xD

 

Han hadde sex med dama så lå hun øverst og vaginan hennes var ikke så veldig våt så skinne hans ble dratt for langt bakover. Det betydde at han måtte ha skinnet langt framme i en periode for at det skulle gro. Etter noen uker fikk han trang forhud og kunne ikke dra skinnet tilbake. Så han måtte til legen å operere det. Etter noen uker igjen var det fortsatt ikke i orden, så han måtte omskjæres.

Så ca. 3-4 måneder til sammen på å fikse pikken sin ;> Nesten ingen sex eller ronking på den tida heller. Stakkars fyr!

Lenke til kommentar

vel, jeg spiller håndball og skyter relativt bra.. keepern pleier ikke alltid å ha med susp på treninga så da pleier som regel en del av oss å kline til alt vi har rett og slett for å treffe ballene.. og der har jeg treffi en del ganger så keepern tror jeg har tenkt til å slutte nå.. har treffi han endel ganger i trynet osv etter å ha hoppa inn fra 6 metern og banka til alt jeg har... stod og spytta blod i vasken lenge den ene gangen..

Lenke til kommentar

En kompis på barneskolen klatra opp i en flaggstang. Det var sommer og han hadde shorts! På vei ned var det et eller annet på flaggstanga som tok i tak i shortsen så den revna... når han kom ned så han at det var mer som hadde skjedd. Han hadde rivd i filler hele pungen og det var blodspor opp hele flaggstanga. Det merkelige var at han ikke merket noen ting. Det var MYE blod og han svimte av når han skjønte hva som hadde skjedd ;)

 

Samme person opplevde og få et armeringsjern trødd langt inn i skrukken etter en aketur ned en fjellvegg... Han ble liggende fler mnd på sykehus og stanga gikk visst inn 1 cm fra brunøyet. nesten fulltreffer :!:

 

Har enda en kompis som mente han skulle pierce kjeppen sin selv. Han var jo en nålepute så ingen tenkte så mye over det før han plutslig en dag dro fra snabben og la den på bordet...

Han hadde slått en spiker gjennom hele huet og det så for jævelig ut. Det var betent og jævlig. Han var fornøyd bortsett fra at det var litt skeivt!!!

 

Hahaha... idiot!! vi fikk selvsagt overtalt han til og dra til legen...

Lenke til kommentar

Jeg har hatt en del uhell med han der nede, har heldigvis aldri blitt sparket av andre i han, de har alltid bommet når de har prøvd :)

 

Jeg hadde stå på skolen en gang husker jeg siden den fineste jenta satt rett foran meg, så var det ett sånt dumt rør under pulten jeg satt på som var mellom magen min og min erigerte penis, så dytter en i klassen pulten fram og det resulterer i at minste mann blir dytta helt ned og kommer i klem:S, aldri hatt så vondt og vært så flau på en gang :S

Hele klassen så det og lo :S :p Nå kan jeg bare se tilbake på det og le :p

Lenke til kommentar

Først må jeg bare si til tådstarter at du kan nok ikke kalle min "lillekaren". Den er riktignok mindre enn meg selv, men ikke noen -liten- kar ;)

 

 

OK her er min historie: det er ikke skjedd noe skade, men alikevel en historie som faller inn under tema tror jeg. Anyways. For noen år tilbake bodde jeg i syd spania og etter en arbeidsuke dvs fredag kveld, samlet vi oss på pubben på hjørnet og drakk San Miguel og spiste tapas. Som regel pleide det å bli nokså fuktig og mange toalett runder involvert. Nåh i alle fall... utover kvelden bestillte vi "gambas pil-pil" som er konge reker i tomatsaus og chilli, men ingen av oss synes det var noe særlig chilli i sausen så vi fikk en en liten plett med tørket chilli ved siden av. Jeg bruker fingrene til å smuldre chilli og blir sittende en stund å spise og drikke før jeg må ut på toalettet.

 

Mmmm... deilig... Jeg kom tilbake til bordet, bestillte en runde til og fortsatte praten. Etter en stund synes jeg det begynnte å bli litt varmt i buksa og det kom en merkelig prikke følelse. Jeg hadde jo glemt at jeg hadde brukt samme hånden til å holde "beistet" som jeg brukte til å smuldre chilli med og forstod ikke hva dette var for noe. Jeg krøllet bena som en en jente der jeg satt og mine kompanjonger kom med undrende blikk og spurte : Hei cri... har ikke du akuratt vært på do da?.

 

Jeg sa ingen ting om denne brennende følelsen og sprang på do igjen, dro ned buksa og fikk litt vann på den for å skylle av. Det hjalp i nøyaktig i 10 sekunder og da jeg kom tilbake til bordet var det ennå værre.... nå brandt det i hele området kan man si..altså over alt der vannet hadde spredd brannen. Det tok ikke lang tid før vi alle forstod hva som hadde skjedd og brast ut i latter...jeg lo litt jeg også, men heller en litt mer fortvilt latter kan man si for det svei grundig nedi boksern, både over og under og rundt ballene. Etter det fikk jeg tillnavnet "great balls of fire"

 

Heldigvis en forbigående skade og en erfaring jeg kan le av nå :)

Endret av Cri
Lenke til kommentar

Jeg har selv blitt slått, sparka, truffet av diverse fotballer osv men ikke opplevde noen "spesielle" hendelser selv.

Ett par i vennekretsen min deriomot!

 

nr 1

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Det var på slutten av 7ende klasse å jeg og en kompis driver å tøffer oss for noen jenter på turnerstengene( stenger ca en halvmeter fra hverandre) kompisen min driver å hopper 180 grader(snur seg rundt)

Det er den 2 eller 3 gangen det fatale skjer: han bommer selvsagt med det ene beinet å lander med all sin tyngde skrevs over stanga!

Utrykket i annsiktet hans kommer jeg aldri til å glemme :p

 

 

Nr 2

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Dette var også når jeg gikk i 7ende klasse å hele skolen var på "vinteraktivitetsdag" i en lokal alpinbakke

De hadde da også kjelkeutleie der, å det var mange som kjørte dette

Han ene ifra 6 klasse (som forøvrig alltid er uheldig med ett eller annet) setter seg på kjelka på toppen å legger utfor

Når han har kommet ett godt stykke ned i bakke og han har god fart kommer han til en brå sving

Han bremser ikke, men prøver å ta den med den farta han har

Det han ikke visste var at det var is i svingen, så kjelka gikk rett fram, ut av løypa å rett inn i ett tre i ca 40-50km/t

Dette var stålkjelker hvor du satt med rattet mellom bena

Det gikk da som det måtte gå, han ble sendt til sykehus å måtte sy mangfoldige sting i pungen :p

 

Beklager for evt rotete tekst/dårlig skrevet men begynner å bli litt sent for meg ;)

Lenke til kommentar

Da jeg var 5 år (er 32 i skrivende stund) var jeg på besøk hos mine besteforeldre. Nabojenta, Tanja, var to år eldre enn meg, og de hadde hester. For en liten pjokk er hester ganske imponerende dyr, og Tanja var snill og lot meg få lov å fotfølge henne overalt på gården. Så en dag gikk vi ut for å se til noen hester på et jorde, og jeg måtte så skrekkelig pisse. Jeg hadde ikke skammevett, så jeg sa hva ærendet mitt var, og Tanja sa at hun ikke hadde sett gutter tisse før. Så da måtte jeg jo vise henne strålen. Prøv å treff den der, sa hun, og pekte på noen tråder som omhegnet jordet hvor hestene var. Da strålen traff tråden, så kom det noen merkelige napp og rykk i junior, og det var vondt som bare fy.

Tanja lo seg skvett fordervet, og jeg lærte at det ikke var så lurt å tisse på strømførende gjerder.

Endret av spiffers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...