Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Snodige penis uhell


Tinyboom

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvor mange måter går det egentli ann for en mann å skade lillekarn/ballene på?

 

Grunner er enkel, en kompis kom stadig å fortalte om de utroligste måter han hadde skadet han på. Jeg, klarte dsverre aldri holde meg alvorlig.

Den jeg husker best er: han hadde visst boner og derfor satt han å tisset. Badet hans var veldig lite, så et lite uhell skjedde i det han sku røyse seg. Snoppen skallet i hjørnet på vasken, å fikk et pent lite hakk i følge han selv.

 

Han hadde fler, men kommer ikke på de i nårværende øyeblikk. Men husker jeg fikk en ide om å skrive bok -100 måter å skade sin penis. Der det skulle være tips om hvordan å unngå slike uhell. En bok som går under kategorien, morro og smertefullt, litt sorthumor kanskje?

 

Om det kommer nok gøyale saker ut, kanskje det faktisk blir en bok en gang xD

 

Foresten: Hvorfor i alle har manne-sykkler en stang tvers over når dere har en slik sårbar lillekar? Det hadde vært mer logisk om dere hadde formen det er på dame-sykklene :p

Endret av Aiiler
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Foresten: Hvorfor i alle har manne-sykkler en stang tvers over når dere har en slik sårbar lillekar? Det hadde vært mer logisk om dere hadde formen det er på dame-sykklene :p

9184808[/snapback]

 

Fordi damene skal ha noe å sitte på? :) trur jeg

 

 

Eneste måtene jeg har skadda lille-roberth på er fra den tiden jeg faktisk spilte fotball. hoppe opp når ballen kom. det var lurt.

Lenke til kommentar

En bekjent av meg skulle sette seg for å pisse i bra beruset tilstand. Han holdt sitteringen litt oppe da han satte seg, og fikk tissefanten i klem mellom sitteringen og porselenskanten på toalettet. Var vist morsomme farger på den i lange tider etterpå =D

Lenke til kommentar

Ja altså jeg har en dokumenter som omhandler noe slikt på PC'en faktisk, det var noe med 100 forskjellige sex-skader eller noe. I hovedsak skader på penis.

 

Den har jeg prøvd å se flere ganger, men jeg må avbryte stadig pga det er for ekkelt rett og slett. Bare det de forteller om altså.

 

Etter min mening er forresten greiene under penis langt mer smertefullt å bli "truffet" i... :ermm:

Lenke til kommentar

The family jewels er et helsike å få ruinert en gang for alle.

 

Min historie:

 

Jeg og noen venner var ute en kveld det hadde regnet en del, så sto vi å hang ved et gjerde. Viktig: det hadde regnet litt tidligere, noe som gjorde gjerdet forferdelig glatt ovenpå. Så hadde en eller annen kompis fakket nabo-kjerringa i pule-aksjon med en italiener. "Dette må sees!" Så jeg tok springfart i fra gjerdet, og sprang alt jeg maktet for å håppe over gjerdet. Mine venner så at jeg aldri ble og klare å komme meg over i hel tilstand. Men jeg orket ikke å bry meg om "worried faces"... Noe jeg ble å angre på. Som sagt, det var ganske glatt ovenpå gjerdet... Og i det jeg skulle sette hendene mine oppå der og kaste beina over... Skliiir hendene mine vekk, og jeg lander på gjerdekanten med kuken først... Den kvelden, skadet jeg lille Roy-Toy kraftigere enn noensinne. Jeg måtte nesten på legevakten.

 

=)

Lenke til kommentar
Ja altså jeg har en dokumenter som omhandler noe slikt på PC'en faktisk, det var noe med 100 forskjellige sex-skader eller noe. I hovedsak skader på penis.

 

Den har jeg prøvd å se flere ganger, men jeg må avbryte stadig pga det er for ekkelt rett og slett. Bare det de forteller om altså.

 

Etter min mening er forresten greiene under penis langt mer smertefullt å bli "truffet" i... :ermm:

9184880[/snapback]

 

Hehe...når man sier penis ang en slik ting, mener jeg hele rukklet :) Kan edite det da ^^

Lenke til kommentar

Jeg husker at når jeg var hos en kompis og spillte fotball, så falt ballen over gjerdet. Jeg måtte jo hente ballen siden det var min tur. Gjerdet jeg skulle over var bygd slik at det var 4 pinner opp, også var det to pinner som var slik at jeg kunne trakke på en av dem. Og jeg trakka jo på den og i det jeg skulle kaste meg over, så sklei jeg og landet rett på ballene. Men ikke nok med det, det var jo så klart en bratt bake siden av gjerdet. Så jeg landa på ballene, datt over gjerdet og sklei nedover bakken. Litt komisk :)

 

Edit: Hadde regna :p

Endret av Schjellin
Lenke til kommentar

Jeg leverer aviser, og der har jeg en postkasse som ligger under en slags grop. Så hver gang prøver jeg å unngå den, siden gropen er så liten at man bare kan få plass til en fot i den. Så jeg leverer avisen, og greier å tråkke i denne gropen, slik at jeg blkir dratt ned mot stanga på sykkelen (damesykkel BTW, som gjør det verre) og slår testiklene på denne stanga med all min vekt. Hadde smerter en god stund etter...

 

En kompis av meg ble sparket i juvelene av sin lillesøster så hardt at han begynte å spy...

Lenke til kommentar

vel , det var i 7. klasse ,jeg spilte fottball og sto i mål , så kommer karen som har de kraftigeste skuddene løpende rett imot mål og smeller av alt han kan , så hører jeg fra forsvars spilleren " Jeg harn !" så jeg chiller og tenker at han hedder den vekk , men like før ballen treffer han kommer han på at han skal dukke , å jeg så lite forbrett som jeg var så kommer den med all sin kraft treffer meg mitt i juvelene... :p Det endte med et besøk på legevakten for så å bli sendt til sykehus . lite behagelig opplevelse ...

Lenke til kommentar

Var ute å skatet for mange år siden tok et triks, og brettet havnet på høykant. Normalt så ville jeg ha god klaring mellom baller og brett, men brettet havnet på fortauskanten, og jeg utenfor. Var ikke det verste jeg har opplevd, men tidig var det.

Ble også knepet ganske hardt i ballene av en dame. Dessverre var det ikke noe seksuellt, fikk bare en hel bøling folk etter meg:P

Lenke til kommentar

Jeg har ikke noen episoder :p

 

Men jeg vil bare nevne (som dere alle vet :D) At den smerten er så ubeskrivelig :p Jeg føler med dere alle, og håper inderlig at jeg slipper å få oppleve lignende ting senere i livet.

 

Vel, jeg kan uansett si at jeg er veldig glad for at jeg har lange bein! En gang hoppet jeg på en trampoline, og fikk en fot utenfor. Jeg husker at jeg tenkte på veien ned, at her ville det gjøre vondt, men neida! foten min var akkurat lang nok til å stoppe fallet FØR ballene gjorde det.

Lenke til kommentar
En gang hoppet jeg på en trampoline, og fikk en fot utenfor. Jeg husker at jeg tenkte på veien ned, at her ville det gjøre vondt, men neida! foten min var akkurat lang nok til å stoppe fallet FØR ballene gjorde det.

Slike ting skjer ikke! Akkurat som når jeg skal se på tv, og fjernkontrollen ligger aldri der jeg setter meg. Det skjer bare ikke! :D

 

Det var en gang (et eventyr?) jeg og en kamerat av meg dreiv og balanserte på det nye gjerdet til lekeplassen her jeg bor. Et slikt vanlig metallgjerde, ca. 1,5 meter høyt. Dette gjorde vi selvsagt midtvinters, ellers hadde det jo vært for lett(?)

Kompisen min driver og balanserer bak meg, da jeg plutselig kjenner gjerdet rister lett. Jeg snur meg og ser at kameraten sitter med et ben på hver side av gjerdet, med at ansikt som bare kan beskrives som forvrengt.

Han klarer ikke å få ut et ord, men stiger av gjerdet, og løper hjem med begge henda på "vrakgodset". Det er et syn jeg ikke glemmer...

Endret av Tharos_
Lenke til kommentar

Det var engang i 6. eller 7. klassen da jeg og en kompis dreiv på med skateboard, så skulle jeg prøve på et eller anna triks. Da jeg hoppa og prøvde å flippe brette landa jeg med det imellom bena, sånn rett opp og jeg rett ned på kanten av det, traff heldigvis ingen av kulene(HELDIGVIS) men traff rett på sida av den ene og det ble et hull inn i pungen så jeg kunne se inn i den :p dånt det ikke ut før flere timer etterpå, så da dro jeg på legevakta da jeg fant det ut.... Hadde jeg dratt tidligere hadde jeg måttet sy sa legen :cry:

Lenke til kommentar

Kommer på tre ganger jeg har fått vondt i ballene.

satt foran en av MAcene i klassen også kommer en dude bort med en tennisball og kaster den alt han har rett i skrittet mitt =( OG en gang ble jeg servert et ordentlig spark der av en jente i klassen på ungdomskolen. Oi, tre var det vist, kom på en til. Satt på lan, en kompis setter seg ved sidav meg og *POUNCE* rett i skrittet, aue.

 

Edit:

Kom på en som var ganske fersk. Klarte å sette meg på den til høyre her om dagen. Au.

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar

Tja;

 

Dra opp glidelåsen litt for fort - "Lasse! Vi har lyden"

Klaske ett eller annet i fanget - Ikke godt

Leke med lillebror - Krypet er farlig

Sykle med sleipe pedaler + herreramme - Sier det meste...

 

 

Jeg tror jeg alene kan alge en slik liste med alle mine uhell...

 

Har hoppet ned fra et tre, hvor jeg landa med beina spredt over en stamme.

Lenke til kommentar
Dette passer ikke helt inn i tråden, men det passer bedre enn de fleste andre.. Sto og pisset her om dagen, og plutselig skjedde noe ganske merkelig, som ikke jeg har opplevd før ihvertfall... Strålen gikk plutselig rett til venstre og høyre samtidig! selvfølgelig gikk begge utenfor skålen  :roll:

9222290[/snapback]

 

We have all bin there! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...