Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Snodige penis uhell


Tinyboom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brakk 1 ben og lå på sykehuset i 7 dager.. men er ikke steril.. og har hatt veldig mange andre balle ulykker. jeg har det med og gjøre ting.. så tenke og det har endt gæren veldig mye.. Dette er noe jeg sliter veldig med og har hatt mange problemer med det.

har også fått den sittende fast i glidlåsen en gang også..

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

1-1.jpg

2.jpg

3.jpg

Lenke til kommentar

Vell... var en gang da jeg var i dusjen og smørte mine edle deler inn i såpe (mhhh : ) .. vell, så kjente jeg at den ene ballesteinen min kjentes rart ut ! Var som den var sprukken og det tøt noe ut. Fikk helt pannik. Ble gåen i knæra, kvalm og nesten så jeg svimte helt av skrekk. Heldigvis da jeg kjente igjen, kjentes den normal. phheew

Lenke til kommentar

6. klasse? 7. klasse? Ikke vitkig egentlig, men er noen år siden. En venn av meg skulle hoppe og ta tak i en grein på et tre. Han hadde gjort det før, men da hadde han ikke keeper-hansker på seg. De var glatte og ganske nye (derfor stive). Han hopper og skal ta tak i greina, men får ikke tak, istedenfor vippet han rundt, så han ligger nesten vannrett i lufta. Han detter rett i bakken og lander på nøttene på en rot eller noe. I tillegg slo han lufta ut av seg og andre ting, 1,5-2 meter rett ned, fra vannrett stilling. Brakk ikke noe, da. Utrolig nok. Tror balle-slaget var verst, så han glemte smerten andre steder. :p

 

En ting som nettopp skjedde i gymgarderoben: Piskekrig. Man blauter håndkleet og pisker hverandre. En får inn et kongebra (hvis man regner på hvor hardt man pisker) pisk - rett i ballene til en anna. Han bare satt seg ned, og var helt bleik. :p

post-102350-1189106710_thumb.png

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Jeg skal prøve å forklare dette så bra om mulig men det er fortsatt litt "vondt" å snakke om :roll: Here goes

 

Jeg var på svømmehallen med noen kamerater(tipper jeg var i 10-12 års alderen) og da var jo tingen å hoppe fra så høyt som mulig, og jeg dum som jeg var skulle hoppe fra 5metern. Skjelven som få stiller jeg meg i køen og gruer meg til det blir min tur, etter noen minuter var jeg først i køen, ser ned og prøver og manne meg opp. Oppmanningen var gjort og jeg hoppet utfor, stresset som jeg var hoppet jeg veldig skjevt ut, da jeg traff vannet merket jeg en ekstrem smerte! Jeg hadde hoppet på ett skille-tau som skulle skille hoppe-omerådet fra leke-omerådet. Det er vel kanskje noe av det vondeste jeg har opplevd :thumbdown: .

post-68785-1189308045_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU
Jeg skal prøve å forklare dette så bra om mulig men det er fortsatt litt "vondt" å snakke om :roll:  Here goes

 

Jeg var på svømmehallen med noen kamerater(tipper jeg var i 10-12 års alderen) og da var jo tingen å hoppe fra så høyt som mulig, og jeg dum som jeg var skulle hoppe fra 5metern. Skjelven som få stiller jeg meg i køen og gruer meg til det blir min tur, etter noen minuter var jeg først i køen, ser ned og prøver og manne meg opp. Oppmanningen var gjort og jeg hoppet utfor, stresset som jeg var hoppet jeg veldig skjevt ut, da jeg traff vannet merket jeg en ekstrem smerte! Jeg hadde hoppet på ett skille-tau som skulle skille hoppe-omerådet fra leke-omerådet. Det er vel kanskje noe av det vondeste jeg har opplevd :thumbdown: .

9456176[/snapback]

Aiaiaiaia.... Vell vell; live and learn! :w00t:

Lenke til kommentar

Var vel en 7-8 år og hadde fått ny sykkel. Jeg og min søster hadde en konkurranse om å kjøre raskest mulig mot en sandkasse og deretter lage lengst mulig bremsespor, uten å treffe sandkassen .. Aner ikke hvordan vi kom på noe slikt, men det uungåelige hendte jo naturligvis: en runde ble farten for stor så jeg og sykkelen krasja rett inn i sandkasseveggen, som var en halv meter høy. Farten var såpass stor at jeg blir kastet framover i styret og deretter roterer over og inn på sanden. Utrolig nok mener jeg å huske at dette ikke gjorde spesielt vondt, men nabokjerringa hadde overvåket det hele, ringte min mor og beordret en umiddelbar intimsjekk hos legen - noe som var mye verre ^^

Lenke til kommentar

jeg tror mannfolk egentli bare syter o.O

ei kjerring blei irritert på meg en gang å sparka ALT hu hadde rett u juvelene mine.. syns ik d ver så mye verre en andre plasser :p

kansje d bare er no galt me balla?

 

mn d var en gang ei jente som fyrte flathanda å klemte til rundt saken! (ikke svakt) å d kjente jeg jo.. du sjønner hu traff selve ballene å ik kuken å når hu klemte til var d ballene som ble most :p kunne ikke gå beint på ei stund o.O :thumbdown:

Lenke til kommentar

Det er vel sånn jeg er. Når jeg oppdager at noe gjør litt vondt, men ikke kjempevondt, må jeg prøve litt og litt hardere helt til det begynner å gjøre ordentlig vondt. Det var da jeg klarte å treffe meg selv i balla.

9457483[/snapback]

 

haha emo :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...