Gå til innhold

Hvorfor liker nesten ingen fjortiser 60/70 talls musikk?


Spaghetti

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De fleste fjortiser har veldig lite peiling på musikk. Det er ett faktum. De vil dessuten være populære, og da må de ha de riktige klærne, rett holdning og høre på den riktige musikken. Ny musikk hører de på topp20/mtv. De hører svært lite på musikk som ikke er på topplistene og har mye spilletid på MTV.

 

Trance og Techno er her untaket som bekrefter regelen. Mange fjortiser hører på trance og techno. Kanskje fordi det er bra å danse til på labbedans :p kanskje fordi rånerene de sitter på med hører på den musikken, og de tror det er bra musikk. Jeg vet ikke, og vil helt sikkert aldri få vite. sikkert like greit. Jeg kan ikke fordra trance og techno. Svaret vil vi nok aldri få :(

 

Det er sant, jeg tror de fleste egentlig ikke liker Trance eller Techno til og begyne med, men de må siden alle andre gjør det.. (sikkert noen som aldri har gjort det, men som hører på det :roll: ) Det er jo helt idiotisk. Har aldri likt eller orket og høre på Trance/Techno, det er jo bare drit!

 

Metallica derimot, det er musikk :woot:

Lenke til kommentar

Ble frelst da jeg var 13-14 år og kjøpte "Toys in the attic" og "Live bootleg!!", Aerosmith album for de uvitende... Ingen ting rocka 70-tallet bedre enn Aerosmith!

Ble i for noen år siden også nyfrelst da jeg kjøpe meg Stevie Ray Vaughan: "live at carnegie hall" Fytti katta som den fyren kan spille gitar :D

Lenke til kommentar
Ble frelst da jeg var 13-14 år og kjøpte "Toys in the attic" og "Live bootleg!!", Aerosmith album for de uvitende... Ingen ting rocka 70-tallet bedre enn Aerosmith!

Ble i for noen år siden også nyfrelst da jeg kjøpe meg Stevie Ray Vaughan: "live at carnegie hall" Fytti katta som den fyren kan spille gitar :D

 

Men fortsatt ingen som overgår Metallica og Kirk Hammet, det er gutten som kan spille gitar.. :woot:

 

(er en smule Metallica fan ja...)

Lenke til kommentar

Cover versjoner er det verste jeg hører (selvfølgelig er det unntak).

 

I de siste tiden er det tydeligvis mangel på fantasi og skaperevne som gjør at musikere med respekt, tar opp ei låt fra skittetøykurven og kaster`n inn i vaskemaskinen. Friserer litt her og litt der, og legger på et DONK DONK komp. Alle fjortisser jubler, og tror at denne låta er ny.

 

Stemmer dette?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hmm. litt off-topic kanskje, men jeg kom på hvor variert musikk-smak jeg har :) Jeg hører på alt fra Norah Jones til Borknagar. Men alle tror jeg bare liker satanmusikk :( Og jeg har vist ganske sær musikk smak også ifølge enkelte. drar jeg fram en bra skive på fest så blir det rabalder :p

 

Liste over det jeg hører mest på for tiden:

 

[*]Gåte

[*]Norah Jones

[*]Alice in chains

[*]Audioslave

[*]Seigmenn

[*]Kjøtt

[*]Jokke

[*]Borknagar

[*]In Flames

[*]Modest Mouse

[*]Muse

[*]H.I.M

 

Mye mere, men skal stoppe her :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...