Gå til innhold

Lingende filmer som disse


JKJK

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
national treasure 2 kommer jo snart,

the fountain

Pans laberynth

9173697[/snapback]

 

Pan's Labyrinth er jo ikke i nærheten av det han er ute etter en gang :p Har ikke sett The Fountain, men etter hva jeg har lest så er også den milevis unna hva trådstarter er ute etter.

 

Tomb Raider er mer samme stil som de trådstarter nevnte.

 

*Edit, "The World after Tommorow" kan også muligens snikes inn i samme gate.

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar

Mange gode forslag. Har sett alle untatt the fountain og the jewel of the nile.

 

Kan selv foreslå "Crimson rivers 1&2". Disse har en mer okkult handling, men er også geniale filmer, dog ikke helt den sjangeren jeg sikter til i første post, men må nevnes likevell.

 

Indiana jones går an, men blir ikke helt samme greia som national treasure og da vinchi koden. Elsker filmer om skattejakt og historiegraving.

 

Flere forslag? Skal sjekke ut the fountain og the jewel of the nile!! Takk!

Endret av JKJK
Lenke til kommentar
Mange gode forslag. Har sett alle untatt the fountain og the jewel of the nile.

 

Kan selv foreslå "Crimson rivers 1&2". Disse har en mer okkult handling, men er også geniale filmer, dog ikke helt den sjangeren jeg sikter til i første post, men må nevnes likevell.

 

Indiana jones går an, men blir ikke helt samme greia som national treasure og da vinchi koden. Elsker filmer om skattejakt og historiegraving.

 

Flere forslag? Skal sjekke ut the fountain og the jewel of the nile!! Takk!

9175375[/snapback]

vist du liker okkult steming som i crimson rivers 2, så kan jeg anbefale the ninth gate

Lenke til kommentar
Indiana jones går an, men blir ikke helt samme greia som national treasure og da vinchi koden. Elsker filmer om skattejakt og historiegraving.

9175375[/snapback]

 

:dontgetit:

 

Er ikke det Indiana Jones filmene da, er jo ingen som kommer opp mot de filmene når det gjelder skattejakter osv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...