Gå til innhold

hva ser du mest frem til i 2003


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Archangel sier:
Hidden & dangeous 2 - pc

 

Kom ikke H&D 2 for flere år siden? Eller kommer det virkelig en ny utgave av dette spillet?

 

Nei du blander sikkert med FFF = Fight for freedom eller Devils bridge som det ogsaa ble kalt . H&D 2 har veart i utvikling i flere aar naa og skal ENDELIG komme en eller annen gang i 2003 .

Lenke til kommentar
Thief 3' date=' selvfølgelig. Håper jeg blir ferdig med toern før den kommer. (Ikke så lett når man bruker åtte timer på hvert level.)[/quote']

Åtte timer? Snakker vi en die-hard-vanskeligste-vanskelighetsgrad-spille gjennom-nivåene-uten-save-og-uten-å-slå-i-svime-flere-enn-høyst-nødvendig-gamer her? Fins det flere av oss, altså?

Lenke til kommentar
Thief 3, selvfølgelig. Håper jeg blir ferdig med toern før den kommer. (Ikke så lett når man bruker åtte timer på hvert level.)

Åtte timer? Snakker vi en die-hard-vanskeligste-vanskelighetsgrad-spille gjennom-nivåene-uten-save-og-uten-å-slå-i-svime-flere-enn-høyst-nødvendig-gamer her? Fins det flere av oss, altså?

 

Samt se-ett-hull-seks-meter-oppe-på-en-vegg-hvordan-faen-kommer-jeg-meg-opp-ditt gamer. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...