Gå til innhold

hva ser du mest frem til i 2003


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth - Som stor Lovecraft fan håper og ber jeg om at dette blir så bra som det virker.

 

Legend of Zelda: The Wind Waker - Ikke noe å håpe og be om, dette blir bra.

 

Metroid Prime - Samme som forrige...

 

DOOM 3 - Hvis det kommer da...

 

Deus Ex 2 - Hvis det kommer da...

 

Fable - OSV...

Lenke til kommentar
Archangel sier:
Hidden & dangeous 2 - pc

 

Kom ikke H&D 2 for flere år siden? Eller kommer det virkelig en ny utgave av dette spillet?

 

Det skulle ha kommet for mange år siden... :p

 

Det som er ute av H&D spill hittil er H&D, Fight For Freedom (euro exp.pack) og Deluxe versjonen som kom ifjor. 2'ern skulle vært ute i løpet av 2000/2001 men er noget forsinket! Men det er bekreftet fra alle hold nå at spillet kommer i år, antageligvis i tidsrommet april-august. For mer informasjon om alle H&D spillene (inkl. 2'ern), så kan du lese HER!

 

Spillene jeg gleder meg til i år er:

S.T.A.L.K.E.R. Oblivion Lost , men det ryktes nå om en q1 2004 release istedet for q4 2003 :cry:

Raven Shield , som også kanskje blir enda mer forsinket...seneste rykte der er i slutten av mars... :cry::cry::cry:

Söldner: Secret Wars

Hidden & Dangerous 2

Devastation

Splinter Cell

 

I tillegg til IGI 2, Vietcong, GTA Vice City, CS:CZ, Xenus, SWAT: UJ og maaassseee andre :D

 

PS: februar blir en heavy måned for PC releases...Splinter Cell, Vietcong, IGI 2, Raven Shield, C&C Generals, Unreal II, BF: The Road to Rome...og flere!

 

Glemte selvfølgelig Battlefield 1942: The Road to Rome

Lenke til kommentar
Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth - Som stor Lovecraft fan håper og ber jeg om at dette blir så bra som det virker.

 

Slik skal det låte! Har du prøvd Prisoner Of Ice?

 

Uansett...her er min liste:

[*]The Moment of Silence

[*]Call of Cthulhu - Dark Corners of the Earth

[*]Duke Nukem Forever

[*]Deus Ex 2 - Invicible War

[*]Unreal 2

[*]Half-Life 2

[*]Doom III

[*]Freelancer

[*]Republic The Revolution

[*]One Must Fall - Battlegrounds

[*]S.T.A.L.K.E.R. - Oblivion Lost

[*]Elite Force II

Lenke til kommentar
Vice City til Xbox

 

Hehe, da må du nok smøre deg med tålmodighet i ca 5 år til!

Da går nemmelig avtalen som sikrer SONY eksklusiv rett på konsoll markedet ut, altså: Alle GTA spill som kommer fram te 2008 kommer kun på PS2-PS3 og på PC ei stund etterpå.

 

Så du må nok kjøpe deg en PS2 ja, da kan du også spille verdens beste spill! GRAN TURISMO 3!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...