Gå til innhold

Hvor gammel er folket som gamer wow? ol.

Hvor gammel er folket som gamer WoW?  

536 stemmer

1. 1. Hvor gammel er folket som gamer WoW?

• Mindre enn 10 år
      4
    • 10-13
      8
    • 14-16
      96
    • 17-19
      193
    • 20-23
      112
    • 24-27
      53
    • 28-30
      19
    • 31-34
      25
    • 35-39
      10
    • 40-50
      5
    • Eldre enn 50
      10

Anbefalte innlegg

Skrevet
Snipp

9396976[/snapback]

Den var litt ny. Hørt at folk har skilt seg pga wow. men aldri starta fordi paret har skilt seg :hmm:

9397097[/snapback]

Jah, var kanskje litt rart det der, men var nå sånn det skjedde. Før jeg ble skilt kunne det ikke falle meg inn å spille et MMORPG. Nå bruker jeg all tid jeg ikke er på jobben bak data'en, hehe.

9397245[/snapback]

Hehe. går forran alt. er det ikke sånn? neida helt enig. dagen jeg får meg ei dame, så legger jeg bort WoW om ikke hun også spiller da :p Hadde ei for litt siden, men ble ikke slutt pga wow :p Jobber bak data'en selv ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jente på 18 år, har spilt i to år i oktober. Hihi.

Kjæresten min spiller også, vi dasker oss gjennom instances som druid og priest og vil raide Kara sammen så snart jeg blir attuned.

Skrevet

17 år, spilt siden starten av februar 2007 :)

Den lengste pausen jeg har hatt er vel den jeg har nå, som så langt har vart i 9 dager, grunnet blizzard investigation etter at accounten min ble eid av keylogger -.- xD

Litt stress å starte i 2007, siden jeg nådde lvl cap samtidig som erfarne spillere begynte å cleare SSC/TK :)

( <3 friends som får meg inn i SSC/TK raiding guild før jeg har ble revered med Violet Eye :) )

Når jeg får noe viktigere å bruke tiden min på kommer jeg nok til å roe ned spillingen litt, men når det skjer er vel mer usikkert.

Skrevet

Kjæresten min spiller også, vi dasker oss gjennom instances som druid og priest og vil raide Kara sammen så snart jeg blir attuned.

9433089[/snapback]

Jeg missunder typen din. som har finni seg dame som spiller wow :!:

Skrevet

Mann, 29 år, spilt siden juni 2005. Min samboer har virkelig forståelse for at jeg spiller. Eller kanskje ikke.

Lukter dog ikke avbrutt samboerskap, deling av fellesbo og knerting av hund som ingen vil ha. :dontgetit:

Skrevet

9433089[/snapback]

Jeg missunder typen din. som har finni seg dame som spiller wow :!:

9437441[/snapback]

Pass på så det ikke går for deg nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...