bkf_94 Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 Jeg er en hunter og har passert lvl 20 så nå kan jeg lære meg ''Dual wield'' så jeg har 2 spørsmål: 1.Hvis jeg lærer meg dual wield kan jeg bruke to ''one-hand swords'' istedenfor bare en ''one-hand sword'' og en ''off-hand'' greie 2. Jeg finner ikke ''off-hand'' greiene på auksjon, hvor finner jeg de?
username882 Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 1. Du kan ha one handed og main han weapons i main hand og one handed og off hand i offhand 2. De dropper av monstre..
bkf_94 Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Skrevet 27. juli 2007 1. Du kan ha one handed og main han weapons i main hand og one handed og off hand i offhand 2. De dropper av monstre.. 9158050[/snapback] Så du sier jeg kan ha 1 one-hand weapon i main hand og 1 one-hand weapon i off-hand?
ObscureScience Skrevet 28. juli 2007 Skrevet 28. juli 2007 hva er best av dual wield og 2h for hunter? det blir vel ikke mye nærkamp med riktig pet eller?
Anathema Skrevet 28. juli 2007 Skrevet 28. juli 2007 Hva er best av brød og kjøttkaker? Melee våpen for hunters er nesten utelukkende for stats, så det med best stats er best. Bli det dual wield eller 2h.
xTep Skrevet 28. juli 2007 Skrevet 28. juli 2007 Hva er best av brød og kjøttkaker? Melee våpen for hunters er nesten utelukkende for stats, så det med best stats er best. Bli det dual wield eller 2h. 9158595[/snapback] Kjøttkaker ofc
Kombat-Kaare Skrevet 28. juli 2007 Skrevet 28. juli 2007 Hva er best av brød og kjøttkaker? Melee våpen for hunters er nesten utelukkende for stats, så det med best stats er best. Bli det dual wield eller 2h. 9158595[/snapback] Hiver meg på den, kjøttkaker så klart.
Lycantrophe Skrevet 28. juli 2007 Skrevet 28. juli 2007 Hva er best av brød og kjøttkaker? Melee våpen for hunters er nesten utelukkende for stats, så det med best stats er best. Bli det dual wield eller 2h. 9158595[/snapback] Hiver meg på den, kjøttkaker så klart. 9159185[/snapback] QFT.
Nikitta Skrevet 28. juli 2007 Skrevet 28. juli 2007 (endret) hva er best av dual wield og 2h for hunter? det blir vel ikke mye nærkamp med riktig pet eller? 9158587[/snapback] Ikke veeldigt mye, men en del endda, når noe komme løbende som du ikke så, for man kan jo ikke ha' alle trackings på samtidigt, samt det hender att de motstår growl fra ditt pet og kommer løbende og anngriber dig; specielt om der er flere end en enkelt. Jeg liker selv att spille hunter; det er muligens min favorittklasse og jeg veksler mellem dual wield og two-hand avhengigt af vilke våben jeg får som er bedst. Det er mest ranged du kommer att gøre, ja, men du må kunne nærkamp også. Det skjer att jeg slåss mot nogle mobs med nærkamp, bare for at mine skills i disse våben skal få komme opp litt. Det er ikke gøy att stå med veldigt lave skills i dette når man trenger att bruke dem. En kul ting med dual wield er att når du netop har lært dig ett nytt våpen og har lave skills i det kan du dual wielde det med ett som du har fullt skills i. Så trenger du ikke att løbe så mye omkring i low-level områder for at få skillsne opp, for da kan du gå nesten direkte till en på ditt eget level. Da trenger du bare att anngribe en eller two low-levels med bare det nye våben (uten pet!) og derefter gå med dual wield på ett par grønne quests du har. Endret 28. juli 2007 av Nikitta
Elys Skrevet 28. juli 2007 Skrevet 28. juli 2007 Fra en lvl 70's ståsted så vil jeg påstå at en twohander er det beste valget, da med +35agi enchant (crit er stort sett et større problem å få samlet opp nok av fremfor attackpower så 35agi er å foretrekke fremfor +70ap) da jeg har tilgode å se en kombinasjon av 2 onehandere med +15agi hver som overgår dettte. Et tips for å levle våpenskills er enten å dra til blasted lands og finne seg en invulnerable mobs du kan stå og slå på i en halvtime, eller du kan sette pet til å growle så det holder aggro (skru av andre attacks som gjør mye skade) og så spamme Rank 1 Wingclip. Skal du levle ranged (f.eks etter bytte fra Bow til Gun) så kan du spamme rank 1 stings.
øl_i_tastaturet Skrevet 28. juli 2007 Skrevet 28. juli 2007 BARE se på stats i våpen. Du bruker jo bare ranged anyways.
v-gard Skrevet 28. juli 2007 Skrevet 28. juli 2007 Enig med bjorshol. Har nok huntere som det er, som løper rundt og stjeler alt fra instancer bare fordi de _kan_ bruke det. Ikke fordi det booster dpsen deres eller noe, men de kan bruke den... Om du går dual-wield eller 2h har ingenting å si. Sammenlign stats. Det som gir mest stats, det går du for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå