Gå til innhold

Stygg jente som har sendt meg nakenbilder


Nstin

Anbefalte innlegg

Det er klart det ville vært vittig å sendt bildene til moren, men vil anbefale deg å more deg med tanken og la det være med det. Hun er åpenbart noe forstyrret, men tror ikke det blir noe bedre om moren får disse bildene i hende. Det er ihvertfall mitt profesjonelle råd som lege.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er slemt gjort uansett motiv.

Slett bildene og fortell jenta at det ikke var videre lurt gjort.

Videre er det da ditt valg om du vil ha noe med henne å gjøre eller ikke, men det gir deg ikke rett til å være ekkel.

9145445[/snapback]

Jupp. Sånn er det. Enkelt og greit.

 

Noen gjør et poeng ut av at foreldrene sikkert gjerne vil vite det. Men ingen her kjenner foreldrene og vet hvordan de vil reagere. Kanskje er de gode foreldre som tar det formuftig, kanskje blir hun banket helseløs eller det som verre er. (Tenk på svenske Fadime som ble drept av faren sin fordi han ikke likte kjæresten.) Og ingen kjenner jenta og vet hvordan hun vil reagere heller. Det er meningløst i å spekulere i utfallet når man ikke kjenner oddsene.

 

Trådstarter: Å poste noe sånt som dette i OT-baren er altfor forutsigbart. Du får 90% svar som sier at "Tro'kke du tør", "Jæv.. tøft", "Jeg synes du skal ha sex med henne og filme det" osv. Og det vet du før du poster. Derfor oppfatter folk dette som en tråd laget for å tøffe seg, uansett hvilke motiver du ellers måtte ha. Du spør om synspunkter, men avfeier alle de kritiske. Det ville du ikke gjort om du virkelig var ute etter råd. Og da gjenstår skrytemotivet.

 

Du svarer b-real at "bildene ikke er noe å skryte av". Nei, men det er da heller ikke bildene du skryter av. Det er det faktum at hun har sendt dem til deg, og at du har tenkt å poste dem til moren hennes. Du gjør et stort poeng ut av hun er stygg, akkurat som om det gjør at hun fortjener dette på noen som helst måte. Leserne sitter igjen med inntrykket at jenta maser seg på deg helt uoopfordret, og at hun er ikke bra nok for deg.

 

Om det faktisk er sånn, er det et argument for å avvise henne og ignorere henne, men ikke for barnslige hevnaksjoner. Jeg går ut fra at du som jeg har et spamfilter på eposten din. Legg henne til der og la det være med det.

 

Tro meg, de bildene er ikke noe å skryte av. hu er rett og slett fæl. Jeg har lagt henne får hat og syntes hun fortjener dette.

Du synes hun fortjener det fordi hun plager deg med bilder du ikke har lyst på, fordi hun ikke er pen nok? "Fortjener" stygge jenter å bli behandlet på den måten? Hva hvis jenta var pen da? Hadde du gjort det samme?

 

Om jeg er slem eller ikke kan være det samme. Kanskje a lærer. Man sender ikke nakenbilder til villt fremmede og sier hvor man bor etterpå.

Nei, det er ikke det samme. Er det slemt så er det likegyldig om hun lærer av det eller ikke. Det vet du ikke noe om, og kan ikke bruke som argument for å forsvare en handling du ikke burde foreta i utgangspunktet. Det er du ifølge profilen din gammel nok til å skjønne.

 

Hvis du virkelig seriøst mener at foreldrene bør få vite dette, får du være mann nok til å besøke dem og snakke med dem personlig, ikke sende dem bilder i posten. Det er bare feigt.

 

"Stygt" er et subjektivt begrep. Kanskje er du tvillingbroren til Orlando Bloom og hun stesøsteren til Askepott, men det er da ikke noe argument for å behandle henne dårlig? Hun er likefult et menneske og fortjener en anstendig behandling, uavhengig av om du mener hun fortjener din respekt. Det er mange mennesker jeg ikke har sansen for, men hvordan jeg behandler dem slår bare tilbake på meg, ikke på dem. Det er jeg som blir et dårligere menneske om jeg behandler andre dårlig. Så også med deg i denne saken.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl

Det er jo slemt gjort, men hvis jenta fortsatte å sende etter at du sa ifra til henne at du ikke ville at hun skulle sende noe, er det jo litt anderledes.

Kanskje det ikke er det lureste å sende bildene i posten, men du bør kontakte foreldrene hvis det fortsetter, men på en ikke fullt så "fæl" måte.

Lenke til kommentar
Hvis du virkelig seriøst mener at foreldrene bør få vite dette, får du være mann nok til å besøke dem og snakke med dem personlig, ikke sende dem bilder i posten. Det er bare feigt.

9145990[/snapback]

Veldig bra skrevet, jeg er enig med deg her. Synes det er litt feigt gjort å bare sende bildene i posten hvis du absolutt mener at foreldrene skal vite det.

Lenke til kommentar
Tro meg, de bildene er ikke noe å skryte av. hu er rett og slett fæl. Jeg har lagt henne får hat og syntes hun fortjener dette.

Du synes hun fortjener det fordi hun plager deg med bilder du ikke har lyst på, fordi hun ikke er pen nok? "Fortjener" stygge jenter å bli behandlet på den måten? Hva hvis jenta var pen da? Hadde du gjort det samme?

 

9145990[/snapback]

Fortjener det vis ho er skada nok til og sitte og terrorisere andre på den måten :p

 

sier seg selv at ho ikke er helt god vis ho holder på slik.

 

send bildene te morra hennes eller dra ditt personlig

Endret av Wunder_baumen
Lenke til kommentar
Hvorfor godtar du det hun sender? Du kan jo avbryte, det er ingen som tvinger deg å ta imot...

 

Å enda bedre, ignorer/fjern fra msn listen? Å problem løst.

 

Det er feil å legge all skylda på henne, når du sjøl trykker på godta

9146892[/snapback]

 

Hvis du leser så fikk han de vistnok på e-mail.

Lenke til kommentar

om han fikk de på e-mail trenger han fortsatt ikke åpne.. det sto han hadde henne på msn, dermed burde han vite adressen. å trykker da bare slett på all mail sent fra hennes. fortsatt ingen unnskyldning.. hans egen feil at han åpner de.

 

Aldri lært at man ikke åpner suspekte e-mail?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...