Gå til innhold

Insekt foran baklyset!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kunne prøve å sette alle lys-gamma osv innstillinger på max, og deretter slå skjermen fort av og på mange ganger.. hvis du er heldig fremkaller du kanskje et eplepsianfall som i bestefall vil resultere i at artifacten din går amokk og spretter ut i nedre hjørne. rett ved klokka.. Du kunne også prøve å helle en halvflaske brennevin nedover skjermen.. burde være mer enn nok for å få flua såpass døddrukken at den får lyst til å gå en liten.. kremt.. sjekkerunde .. deretter kan du åpne en av favorittene fra pr0n-mappa di, og dra filmen/bildet sakte ut fra skjermbildet.. hvis du ikke har fått en liten homoflue har du nok gode sjangser for at den følger etter bildet og dermed ut av skjermen :)

 

Lykke til :)

 

Oppdater oss om hvordan det går hele tiden :)

9222226[/snapback]

 

lal , trodde jeg nesten hadde en bugXD

 

Haha :p

4l417og.gif

9222405[/snapback]

Lenke til kommentar
Utrolig hvordan bugs fasinerer oss.

9221951[/snapback]

mhm, de er merkelige.

følger altid etter lys, satt ei natt på pc`n, også hørte jeg "zzzzztpang" da var det en liten møll som fløy inni vifta mi :D

Stakkaren blei rivd i filler :(

9221965[/snapback]

Jeg fikk en svær gønn gresshopee inn i vifta mi da! Satt og plukka gugge og grønne skall fra PCen min etterpå :p Og en jeg kjenner fikk en flaggerus på skjermen :p

Lenke til kommentar
Det er må gå på garantien eller noe,

er vel ikke meningen at en skjerm til over 6000 skal bli hjem for små insekter

Det blir jo det samme som at det "må" gå på garantien at en fugl bæsja på jakka mi.. det dekkes ikke.

9142990[/snapback]

 

 

er vel ikke det samme.. vist du hadde kjøpt ei dyr jakke og funnet ut at det var fugle bæsj på den før du kom ut at butikken, ville vel du ha klaget?!

 

Trådstarter sier no at insektet var i skjermen når han fikk den. (vist jeg ikke missforsto)

Lenke til kommentar
Det er må gå på garantien eller noe,

er vel ikke meningen at en skjerm til over 6000 skal bli hjem for små insekter

Det blir jo det samme som at det "må" gå på garantien at en fugl bæsja på jakka mi.. det dekkes ikke.

9142990[/snapback]

Om du klarer å få fuglebæsj på innsiden av jakka di så bør du revurdere måten du bruker jakken på.

 

Hadde flua sittet frampå skjermen skulle jeg vert enig med deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...