Gå til innhold

Omtale av Transformers: The Game (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo ikke første gang et Transformers spill har kommet ut og som er elendig...

Synes det er uhyre unedvendig å forte seg med å lage et spill som blir " rævva" og som har så lite handling og ikke minst har samme spilleopplevelse som et dårlig action spill til N64... Hadde vært utrolig kult hvis noen hadde tatt tak i Transformers ideen og gjennomført det på en riktig måte, forestiller meg at et Transformers spill er et typisk "konsoll" spill....

 

Filmen var konge.... :thumbup:

Så den på Førpremiere på GSV....

Lenke til kommentar
Også The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay var jo bra :) Nesten bedre enn filmen faktisk.

9142826[/snapback]

 

Sjøl om spillet ikkje direkte kan settes opp mot filmen må eg eg likevel si at filmen ikkje kan måle seg med dette spillet her. Eg syns det var eit av årets spill når det kom.

Lenke til kommentar
Har man noensinne fått gode spill som er basert på en stor Hollywood tittel?

9142590[/snapback]

 

LEGO Star Wars :)

 

Det gode gamle Blues Brothers-spillet er en klassiker..

 

De første Pokemon-spillene på Gameboy var jo superpopulære (og ikke bare pga. hypen)

Endret av Kevlar
Lenke til kommentar
Også The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay var jo bra :) Nesten bedre enn filmen faktisk.

9142826[/snapback]

 

Sjøl om spillet ikkje direkte kan settes opp mot filmen må eg eg likevel si at filmen ikkje kan måle seg med dette spillet her. Eg syns det var eit av årets spill når det kom.

9145517[/snapback]

 

Helt enig, Riddick var et ganske bra spill! Men det forsvant da jeg formaterte. Glemte å legge det inn, hvor har det blitt av... :hmm:

Lenke til kommentar

Spillet, som så mange før, er kun laget for å tjene penger, ikke gi spillerne en opplevelse eller dykk inn i Transformers verdenen. Alt er totalt overfladisk, og på bilder og script`a trailere de pomper TV full med ser det faktisk ganske tøft ut. Ikke minst for Orginale TF fans som meg selv.

 

Spillet er primitivt oppbygd med begrensede muligheter til det meste. Omgivelsene, selv om det er relativt interaktive, er kjedelige og fint lite dynamisk utenom at man blir mindre og mindre populær hos de lokale myndihetene etterhvert som våpenene blir varmere og varmere.

 

Selve omforminger er tøff å se på, men tragisk at man ikke kan gjøre deti luften. Å hoppe fra et hustak og transformere i luften hadde vært rått å se.

 

Våpen utvalget er veldig ensformig og kjedelig. Det er punch bak dem, men ensformig. Og at alle scenarioene er identisk med filmen så langt det lar seg gjøre er irriterende, da man ikke alltid akkurat har lyst å følge filmens fotspor, særlig når fotavtrykket er 100 ganger for stort...

 

Fysikk motoren er helt bedriten. Som alle andre sier. Kjøring er bedriten og flyvingen er enda verre. Helt møkk dårlig. Siktingen er elendig, og enda dårligere når man flyr.

 

Dette er et skit dårlig spill. 2/10

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...