Gå til innhold

Premier League 2007/2008 - IKKE "VGLIVE" HER!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

edit: Nei vi har jo CL, til den store internasjonale turneringen har vi VM. Lager man en liga mister jo VM og EM, å landslag glansen. Å fotball er en tilskuersport, kan ikke trekke supportere over hele kloden.

 

Gjerne for meg. Men jeg har hvertfall troen på at City, Villa, Everton og Spurs har muligheter til å utfordre topp4. Alle har rimlig store navn som trenere, to av dem ville nok aldri tenkt tanken på et lag utenfor toppen av Premier League for 5år siden. Samtidig drives klubbene også noenlunde sunt, selv om det er noen svakhetstegn hos Spurs, men det kan vel du sikkert utale deg sikrere om enn meg. Å spesielt Everton har noe på gang, om de klarer og holde på Arteta++ vil de nok være veldig aktuell for CL-plass til neste år, om de ikke tar den allerede i år.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Jeg skrev det samme for en måned siden, Wh1te blant annet var enig med meg, bare så jeg ikke er helt alene her :) Jeg skrev at av topplagene i Premier League, så har kun Liverpool og ManUtd verdighet til å vinne blant topplagene. Dette begrunner jeg med at jeg mener Chelsea og Arsenal er avskyelige lag med drittspillere i hver posisjon på banen. Mange av spillerne mangler også disiplin så det holder.

Lenke til kommentar

1. Er medlem på united.no. Hvor vanskelig er det å få i tak billetter her uten å være medlem i oneunited? Er det umulig å få tak i tre billetter med ett medlemsnummer?

 

2. Hvor kan jeg få tak i billetter andre steder til Man Utd-kamper?

 

3. Hvor kan jeg få tak i billetter til andre kamper? Vil tro dette kanskje kan være enklere ...

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...