Gå til innhold

Premier League 2007/2008 - IKKE "VGLIVE" HER!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Everton vant fortjent! :)

 

Det røde kortet på slutten skjønte jeg meg ikke helt på. En av de to hendelsene kunne kanskje fortjent et lite gult kort, men rødt der var overdrevent. Så ikke ut som om Everton-spilleren skjønte hvorfor det ble avblåst engang.

 

Goscinny ;)

 

Å sparke etter en motspiller er rødt kort.

Lenke til kommentar
Å sparke etter en motspiller er rødt kort.

Nå kan det jo diskuteres om det der (iallfall det siste) var et spark ...

Se filmen hos Youtube

Det første sparket kan diskuteres, kanskje, men det andre er ikke å sparke etter. Ingen kontakt (?) og han flytter jo egentlig bare litt på beinet uten å prøve å være nær. Ingen fare for skade i det heletatt, og da er det MYE annet det burde vært blåst for før en blåser for dette ...

 

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar
det blir den absolutt :D

 

er tottenham fan og må si at jeg aldri har hatt større forventninger til en sesong, kanskje bortsett fra 91/92 sesongen når vi skulle ut i cupvinnercup.

 

Hahahahahahahahahahahahahaha, er Arsenal fan og jeg må le! :p:P

 

Det forstår jeg godt. Man kan jo ikke forvente at dere vet hva det innebærer å føle seg som en del av et lag. I Tottenham er vi en eneste stor familie, og vi vet å sette pris på det vi får, det er mye morsommere på den måten. Det må være veldig kjedelig å være "supporter" av de beste lagene, hvor mange kamper i sesongen er egentlig spennende og betyr noe?

 

For oss så er det hver eneste jævla kamp, og det er gøy det! Når det i tillegg går så langt mellom pokalene så vet vi å feire. (PS: mener å huske at tårene rant hos Ar5ena1-spillerne i fjor når dere tapte den samme cupen). Og for de som er gamle nok og har god hukommelse (ikke at jeg skal anklage en Ar5ena1-supporter for å være noen av delene), så var rollene omvendt for ca 20 år siden. Da vant Arsenal ligacupen etter å ha slått Spurs i semin og Liverpool i finalen. Det hadde da gått 8 år siden sist Ar5ena1 vant et trofé.

Endret av Solaar
Lenke til kommentar
det blir den absolutt :D

 

er tottenham fan og må si at jeg aldri har hatt større forventninger til en sesong, kanskje bortsett fra 91/92 sesongen når vi skulle ut i cupvinnercup.

 

Hahahahahahahahahahahahahaha, er Arsenal fan og jeg må le! :p:P

 

Det forstår jeg godt. Man kan jo ikke forvente at dere vet hva det innebærer å føle seg som en del av et lag. I Tottenham er vi en eneste stor familie, og vi vet å sette pris på det vi får, det er mye morsommere på den måten. Det må være veldig kjedelig å være "supporter" av de beste lagene, hvor mange kamper i sesongen er egentlig spennende og betyr noe?

 

For oss så er det hver eneste jævla kamp, og det er gøy det! Når det i tillegg går så langt mellom pokalene så vet vi å feire. (PS: mener å huske at tårene rant hos Ar5ena1-spillerne i fjor når dere tapte den samme cupen). Og for de som er gamle nok og har god hukommelse (ikke at jeg skal anklage en Ar5ena1-supporter for å være noen av delene), så var rollene omvendt for ca 20 år siden. Da vant Arsenal ligacupen etter å ha slått Spurs i semin og Liverpool i finalen. Det hadde da gått 8 år siden sist Ar5ena1 vant et trofé.

 

Ja det kan du si du. Jeg tenker ofte over hvor gøy det egentlig er å være Tottenham supporter, men dessverre kommer jeg til den samme konklusjonen hver gang... At det må være jævlig begredelig. ;O) Men ja det var kjipt når vi tapte i fjor, ikke det at vi satset alle kanonene våre på den som dere gjør. (Vi hadde Walcott, Diaby og Armand Traore, mens dere brukt Keane, Berbatov] men uansett så er jeg stolt over hva ungutta våre klarte i fjor i finalen.

 

Men som en regelmessig Premier league/engelsk fotball så vet du vel like godt at liga cupen bare er tull, men siden du holder med Spurs så er det kanskje forskjellig. Forskjellen for 20 år siden var vel da at selvom vi hevdet oss i liga cupen så sugde spurs vanvittig fortsatt. ;) Takk takk

Lenke til kommentar
Det må være veldig kjedelig å være "supporter" av de beste lagene, hvor mange kamper i sesongen er egentlig spennende og betyr noe?

Stort sett alle kampene i premier league og FA cup og CL betyr noe. Forskjellen er bare at vi kjemper om 1. plass mens dere kjemper om en 11. plass. Så ja, du har helt rett. Selvsagt må det være mye gøyere å heie på Tottenham enn United :roll:

Lenke til kommentar

Lørdagens kamp: Sunderland vs Everton. Jeg vurderer å sette litt penger på Everton-seier for å komme i pluss igjen på unibet. Hva slags resultat tror dere det blir? Everton var veldig sterke mot City i forrige kamp ... Oddsen var heller ikke så verst. Litt over to om jeg husker rett :)

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
det blir den absolutt :D

 

er tottenham fan og må si at jeg aldri har hatt større forventninger til en sesong, kanskje bortsett fra 91/92 sesongen når vi skulle ut i cupvinnercup.

 

Hahahahahahahahahahahahahaha, er Arsenal fan og jeg må le! :p:P

 

Det forstår jeg godt. Man kan jo ikke forvente at dere vet hva det innebærer å føle seg som en del av et lag. I Tottenham er vi en eneste stor familie, og vi vet å sette pris på det vi får, det er mye morsommere på den måten. Det må være veldig kjedelig å være "supporter" av de beste lagene, hvor mange kamper i sesongen er egentlig spennende og betyr noe?

 

For oss så er det hver eneste jævla kamp, og det er gøy det! Når det i tillegg går så langt mellom pokalene så vet vi å feire. (PS: mener å huske at tårene rant hos Ar5ena1-spillerne i fjor når dere tapte den samme cupen). Og for de som er gamle nok og har god hukommelse (ikke at jeg skal anklage en Ar5ena1-supporter for å være noen av delene), så var rollene omvendt for ca 20 år siden. Da vant Arsenal ligacupen etter å ha slått Spurs i semin og Liverpool i finalen. Det hadde da gått 8 år siden sist Ar5ena1 vant et trofé.

 

Ja det kan du si du. Jeg tenker ofte over hvor gøy det egentlig er å være Tottenham supporter, men dessverre kommer jeg til den samme konklusjonen hver gang... At det må være jævlig begredelig. ;O) Men ja det var kjipt når vi tapte i fjor, ikke det at vi satset alle kanonene våre på den som dere gjør. (Vi hadde Walcott, Diaby og Armand Traore, mens dere brukt Keane, Berbatov] men uansett så er jeg stolt over hva ungutta våre klarte i fjor i finalen.

 

Men som en regelmessig Premier league/engelsk fotball så vet du vel like godt at liga cupen bare er tull, men siden du holder med Spurs så er det kanskje forskjellig. Forskjellen for 20 år siden var vel da at selvom vi hevdet oss i liga cupen så sugde spurs vanvittig fortsatt. ;) Takk takk

 

Ser ikke noe poeng i å diskutere dette videre med deg siden du tydelig ikke forstår hva jeg snakker om. Regner med at det nærmeste du har kommet laget ditt er de 3 m fra tv'n din.

 

Jeg er forøvrig ingen fotball.

Lenke til kommentar
Det må være veldig kjedelig å være "supporter" av de beste lagene, hvor mange kamper i sesongen er egentlig spennende og betyr noe?

Stort sett alle kampene i premier league og FA cup og CL betyr noe. Forskjellen er bare at vi kjemper om 1. plass mens dere kjemper om en 11. plass. Så ja, du har helt rett. Selvsagt må det være mye gøyere å heie på Tottenham enn United :roll:

 

Det var ikke det jeg mente. Jeg har full forståelse for at de fleste PL kamper er viktige når man kjemper om ligatittelen. Men ærlig talt, er du så stolt av det nå som du var for 10-15 år siden? Ikke meningen å vær nedlatende her nå, men jeg regner det faktisk som rimelig sikkert at du ikke er gammel nok til å huske hvor gode Utd og Liverpool lagene var før 90-tallet og PL/CL-pengene. Da var det sportslig innsats i form av dyktige trenere og gode egenoppfostrede spillere som telte.

 

I dag er det viktigere å ha mye penger tilgjengelig slik at du kan kjøpe deg ut av evt problemer. Selv Tottenham klarer det. Vi har mye penger, og har i en 15 års periode vært helt sinnsykt ræva. Våre penger har gjort at vi har klart å holde oss i PL.

 

Men jeg skal ikke klage, for laget mitt er ikke noe værre/bedre enn noen av topplagene. Det jeg synes er synd er at det er nærmest umulig for en klubb å oppnå suksess kun pga sportslig fremgang. Det gikk før men det går ikke i dag. Men slik er utviklingen og det må jeg som rimelig passiv supporter (reiser bare over 1-2 gnager i året) bare akseptere. Jeg merker imidlertid at interessen daler for PL, CL, FA-cup osv pga at det rett og slett er umulig for en klubb uten mye penger å vinne de titlene. Du er nødt til å ha råd til å ha en stor nok stall for å kunne konkurrere om disse titlene.

 

For meg og for de aller fleste fans av engelsk fotball (nei, aller er ikke manu eller liverpool-fans i resten av verden selv om de er det her i Norge) så vil enhver tittel telle enormt mye, ueavhengig av hva andre mener. Jeg vinner heller ligacupen flere ganger enn å skryte av en topp-4 plassering og muligheten til å spille i CL.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...