Gå til innhold

ProgrammeringsBaren! Småprat, om det du elsker!


Anbefalte innlegg

At "folk" ikke kan tukle med medlemmene i structen. Jeg innser at jeg kan gjøre medlemmene private, men da får jeg ikke tilgang til dem selv, uten å bruke friend.

At du ikke får gjort det du selv skal uten å bruke friends, er en code smell som kan bety det er noe feil med designet ditt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Jeg er ikke her på kloden for å bli ledd ut.

 

Ikke bry deg. Han er her inne for å dukke andre.

 

Da har du ikke løst problemet.

 

Veien blir som kjent til mens man går.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Hvordan gikk det med dette

Tja, endelig helg!
Jeg hater PB, pb kan dø.
Forresten, er det noen som vet om det godt/gøy online spill uten et altfor sikkert anti-cheat system? innocent.gif

Anyways...
(Ja, jeg kjeder meg)

 

Når det kommer til cheating så kom jeg på en liten idé.
Tenk å ha en server, hvor alle spillerne er programmerere som alle bruker sin egen cheat. Det hadde vært genialt, de som har mest programming skills vinner.
Samme hvilket spill egentlig. tongue.gif

Hadde det vært gøy?
(Finnes det så bare.. Grr)

 

Haha. tongue.gif
Finnes ihvertfall liknende spill der man skal programmere virtuelle "roboter" som sloss mot hverandre, hehe.

 

forresten?

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Ja, men om du ikke engang er i stand til å si hvilken vei du er på har du antagelig gått deg vill.

 

Da må (kan) andre hjelpe deg tilbake.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Eller ikke hører på grunn av støyen i rommet?

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Det går nok fint, så lenge man ignorerer postene dine.

 

Det gjør tydeligvis ikke du.

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Problemet med å hjelpe andre er at man kanskje har forskjellige prioritering og mål enn dem. Jeg ønsker ikke en tilbakemelding á la "hvorfor løpe maraton når du kan ta toget samme distansen?"

Du begår nå den klassiske nybegynnerfeilen "hvordan gjør jeg X" fordi du tror X løser Y, men ser ikke hvorfor X ikke egentlig er en løsning der Z er.

 

Hvis du forteller oss hva du prøver å gjøre, så skal vi alltids koke opp en eller flere gode løsninger, samt faktisk hjelpe nestemann som har problemer med samme. Og kanskje du på toppen blir bedre på veien.

 

Eller du kan fortsette å være en svulst.

 

Jeg kan forøvrig på bakgrunn av det du har postet se at du har løst problemet ditt feil.

Endret av Lycantrophe
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...