Gå til innhold

Ctagent svarer ikke i C&C Generals.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Jeg har bare forsøkt med Zero Hour.. Ikke med Generals. Om jeg må kjøre i XP-modus gir jeg faen i.. Men det var kjipt at spillet ikke støtter oppløsning høyere enn 1280x720 hos meg. Tror 1.4-patchen til ZH er den siste, det er ihvertfall den jeg bruker. Kan ikke huske om jeg har patchet Generals noe særlig.. skal sjekke

9146741[/snapback]

Ok. Testet med Zero Hour her nå. Måtte klokke ned først. Bruker 1.04 patchen. Jeg kjører 1600x1200 på både Generals og Zero Hour. Kult spill! Kan ikke fatte at jeg ikke har giddet å spille det før! Er blitt litt hektet på C&C spillene etter C&C3. Emperor Battle For Dune bør du også prøve. Omtrent samme grafikk eller litt dårligere enn Generals. Mener Emperor kom ut i 2001. Tror det var en av de første RTS baserte spill med litt 3D støtte.

Ser også ut som det tar mye lengre tid å starte spillet første gang man starter det. Tror dette har å gjøre med at det etablerer endel filer. Nå har jeg klokket opp igjen og Zero Hour starter også på samme måte som Generals. Bare første starten som er kritisk.

Endret av OcMax

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...