Gå til innhold

Første konkurranse - etterbehandling av foto


Anbefalte innlegg

**AVSLUTTET**

 

Inviterer herved til konkurranse i etterbehandling av foto.

 

Vi har i en annen tråd blitt enige om et bilde å bruke i DENNE første konkurransen. Så håper vi på å kunne kjøre nye slike fortløpende.

 

Jeg har linket til en RAW-fil som utgangspunkt til konkurransen.

 

Konkurransen slutter på søndag 22. juli klokken 20.00

 

Reglene for konkurransen:

1. Filstørrelse: MAKS 350KB.

2. Bildestørrelse: Lengste side skal max være 1280 piksler.

3. ”Stemmefisking” er ikke tillatt.

4. Det er ikke lov å klippe og lime fra andre bilder

5. Det er kun lov med et bidrag per person

 

Bidragene sendes på PM til meg (lohelle) eller på epost til [email protected]

 

RAW-fil kan lastes ned her!

 

De som står bak de tre bildene som får flest stemmer, blir offentliggjort og gitt poeng fra 1 til 4. (1. plass = 4 poeng, 2. plass = 2 poeng, 3. plass = 1 poeng).

 

Poengene teller i sammendraget (starter nå da dette er første konkurranse). Det er verdt å merke seg at vinnerbildet fra hver runde uten videre kan bli brukt som illustrasjon for annonseringen av neste rundes konkurranse på akam.no.

 

Vi kommer til å kjøre et eget løp med tanke på sammenlagte poeng. Så disse konkurransene vil ikke ha noe med de andre fotokonkurransene.

 

edit: DERE får bestemme om jeg kan være med på konkurransen. Fikk filen av Anew 5 min før den ble lagt ut her.

Endret av lohelle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er denne avsluttet!

Jeg skal legge ut bidragene litt senere i kveld. (poll)

 

Jeg ser at det blir helt feil om jeg blir med på konkurransen. Jeg har sett alle sine forslag, og da blir det litt feil at jeg skal "se" hva de andre har gjort.

 

Det ser ut som det ble 11 bidrag, noe som jeg tror må være ganske bra!

 

Jeg får legge ut bildene i tilfeldig rekkefølge (med et nummer), så må jeg holde styr på hvilket bilde som tilhører hvem tror jeg. Regner med dette bør være anonymt.

Endret av lohelle
Lenke til kommentar

Dette blir interessant :)

 

Dette er min andre konkurranse her, men den første er den andre som akkurat ble avsluttet, Abstrakt. Så jeg vet ikke hvordan det er med regler ang. stemmegivning. Alle får stemme, men man kan ikke stemme på seg selv, eller kan ikke de som deltar stemme? Gjelder reglene her for Abstrakt-konkurransen også?

Endret av netrex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...