Marvil Skrevet 20. juli 2007 Skrevet 20. juli 2007 Noen forslag til hva man velger i en slik sammenheng? Vil helst ikke har en 'vanlig' telefon, men enten kamskjell, slide, flip, osv.. Har ikke så mange krav, men; MP3 Greit kamera Gjerne radio Pris 2-3000 Har sett litt på Samsung D900 da jeg har D500 idag, noen som har erfaringer med denne..?
Casanova_G Skrevet 20. juli 2007 Skrevet 20. juli 2007 Jeg har selv en Nokia 6290. Jeg er meget fornøyd med denne klapp-opp telefonen. Det er ikke slark i åpne mekanismen. Mobilen reagerer kjapt. Men jeg vet ikke om den skiller seg ut i mengden fordi den har ''standard'' look. Men et godt kjøp for pengene. http://www.amobil.no/tester/mobiltester/nokia_6290_/39014
Wanita Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 Jeg har nettopp fått meg SE s500i. Den har ikke radio da! Men den syns jeg er super duper fin. Bare så forelsket i den altså. Så kanskje det kan være en. Jeg har ikke sett tlf som er like den. Og jeg har ikke sett noen andre med den enda. Kanskje den og kan være noe. Bildene jeg tok ble kjempe fine, klar skjerm, mye bedre enn nokia 6280 selv om den og har 2mpixels.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå