Gå til innhold

Heavenly Sword Demo 26 Juli


vegavnil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jøss dette her var nesten tidenes mest sugne demo :huh:

 

Var dette alt? Og eg trudde Area 51 teaser demoen var kort.

 

Uansett så var grafikken rimelig heftig uten tvil, sinnsykt herlig områder! Gameplay`et følte eg var God of War HD-Edition,men det var jo sinnsykt bra så :p Veit ikkje heilt om eg vil basere kjøpet mitt på denne lusne demoen akkurat.

 

EDIT: Eg tror også at eg vil spille igjennom ein evt. retail på ENGELSK. Prøv norsk folkens :wee:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Inntrykket blir bare bedre og bedre nå. Grafikk og lyd er top notch.

Savner en blokk knapp for speed stance. Men ellers så syns jeg kombo systemet er bra.

Ganske kult at du hopper med sixaxsis når du tar arielkombos.

Likte også stylemovesene, level 2 sier jeg bare "Ouch" til he he. :blush:

 

Er det noe "lock on" når du skal kaste ting? Døds vanskelig å treffe noe selv om du kan styre med aftertouch når du holder X knappen inne.

 

Demoen er for kort til å si om det når opp til god of war, men blir nok kjøp dette :thumbup:

 

Tips

Here’s some tips to get more out of the demo:

 

BLOCK

- blocking is automatic but you have to be in the right stance. ie.

Speed Stance will block Blue Attacks

Power Stance will block Orange Attacks

Evade will avoid the unblockable Red Attacks

Range Stance won’t block

 

COUNTER MOVES

Learn the block-breaker combos in the pause menu to break enemy blocking

Master Counters

If you get KO’d jerk the motion controller upwards while you are still in the air

 

To do an aerial combo:

 

L1+triangle launches an enemy up in the air (not easy to do)

jerk controller up to launch yourself into air

try one of the aerial combos in the pause menu

 

Endret av Toreal
Lenke til kommentar

Dette er noe av det dårligste eg har spilt. Du kan ikkje hoppe :nei: Ødelegger spille. Virket som en dårlig versjon av god of war. Combaten og styringen var fo¨rferdelig. Ikkje blokke knapp :dontgetit: Grafikken var heller ikkje mye å skrytte av. Heldig hvis har vi metal gear å se frem til. Eneste spille til Ps3 eg har lyst på hitil. Men det kommer sikkert noen spill neste år som eg kommer til å kjøpe :)

Lenke til kommentar
Dette er  noe av det dårligste eg har spilt. Du kan ikkje hoppe :nei:  Ødelegger spille. Virket som en dårlig versjon av god of war. Combaten og styringen var fo¨rferdelig. Ikkje blokke knapp :dontgetit:  Grafikken var heller ikkje mye å skrytte av. Heldig hvis har vi metal gear å se frem til. Eneste spille til Ps3 eg har lyst på hitil. Men det kommer sikkert noen spill neste år som eg kommer til å kjøpe :)

9149279[/snapback]

 

Virker som du ikke har satt deg inn i spillet helt. Digger at det ikke er en blokke knapp. At forskjellige stances, blokker forskjellige attacks. Styringen for min del var nydelig :)

 

Edit, du kan jo hoppe med comboes

Endret av henrikr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...