Gå til innhold

Heavenly Sword Demo 26 Juli


vegavnil

Anbefalte innlegg

Hadde lest av demoen var kort. Men.. F**N så kort det egentlig var da. Må vel spille igjennom noen ganger før man kan si noe om kampsystemet eller ikke.

 

Det er lite i lommeboka for tida, og det virka absolutt som et brukbart spill, men det er andre spill som kommer før dette gitt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette var like lite appelerende til meg som Ninja Gaiden. Jeg fatter ikke hvordan disse spillene kan være så populære. Det eneste jeg synes de går ut på er comboer, comboer og enda mer comboer.

 

Nå skal man jo være forsiktig før man dømmer et spill etter en demo, men jeg føler meg tilnærmet 100% sikker på at dette spillet ikke vil være i nærheten av spillhyllen min, for å si det på den måten.

Lenke til kommentar
aner ikke .. men jeg så for meg noe grusom når jeg så jeg kunne velge det. så styrer lett unna

9156009[/snapback]

 

 

hehe det var faktisk grusomt. blei satt ut faktisk. midt i de værste komboene noen sinne så roper noen på Norsk faren dinn skal døøø. osv

9156048[/snapback]

 

Haha .. Der har du grunnen til at jeg alltid styrer unna norsk språk hvis det kan velges i et spill hehe ..

Lenke til kommentar

"Jeg skal rive deg et nytt", tror jeg en av fiendene ropte til meg; kanskje jeg bær skifte til engelsk heller. Har spilt gjennom mange ganger, og det er en ting som slår meg; hvorfor har ikke eller engang holdt på å dø? Synes det er veldig lett. Men uansett så er det imponerende hvordan flyten og det hele er i det. Virker bra ja.

Lenke til kommentar
Syns ikkje denne builden var noe særlig godt optimalisert eg da, men som vi veit er jo dette ein veldig veldig gammel build.

9159535[/snapback]

 

bra at jeg endelig ser noen andre som sier det også .. du mener at FPS o.l. var litt lav ikke sant? håper retailen blir mye smoothere ..

Lenke til kommentar
og det er en ting som slår meg; hvorfor har ikke eller engang holdt på å dø? Synes det er veldig lett. Men uansett så er det imponerende hvordan flyten og det hele er i det. Virker bra ja.

9159514[/snapback]

 

Du kan jo bomme på siste quicktime-event på tauet, så overlever han tøffeste soldaten på platået.. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vet ikke om det er noen her som har fulgt med på serien Heroes, men uansett.

Satt og så endel episoder idag på PS3en, og plutselig kommer Heavenly Sword i fullscreen på tven. Der når hun løper nedover nedover tauene i begynnelsen.

Jeg skjønte ingenting, trodde PS3en hadde klikket helt.

Men så ble det en annen kameravinkel, og man så de satt og spilte.

Skikkelig morsomt synes jeg. Og han lille gutten spiller PS3 noen episoder etterpå også, annet spill da men.

 

Lurer på om de driver litt skujult reklame.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...