Gå til innhold

Noen som skal ha Wii Fit?


KongRudi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

WiiFit brettet kan rett og slett revolusjonere spillene hvis den blir benyttet i lag med Wii kontrolleren på intuitive måter for å lage spill hvor man kan bruke både armer og bein og få en ganske nøyaktig input som representeres I spill. Når det gjelder WiiFit softwaren i seg selv var det et lite antiklimaks for meg på e3. Var sikker på at det skulle komme et skikkelig nytt harcore spill istedet da de fleste viste spilldemoer var mer eller mindre sikre fra før av. Men så er jo ikke e3 det det var før, så skuffelsen er på vei bort, og det virker interessant for meg, men tror ikke at jeg klarer å bruke det på en jevn basis, så tror ikke at jeg kommer til å kjøpe brettet på grunn av WiiFit med det første nei.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Her var det mange tullete innlegg, men de om det. Jeg skal nok kikke nærmere på denne dingsen da den appellerer til det jeg liker best med Wiien min. Muligheten til å gjøre det jeg vil, når jeg vil, uansett hvor lite av gangen og likevel få noe ut av det. For all del, andre kan gjerne pløye gjennom den årlige oppdateringen av den nyeste grafikkorgien med 50 timers storyline og 300.000 unlockables, men det er ikke noe for meg. Tar heller noen serier bowling i Wii Sports med dama eller noen kamper i Superstrikers med kamerater.

Lenke til kommentar
WiiFit brettet kan rett og slett revolusjonere spillene hvis den blir benyttet i lag med Wii kontrolleren på intuitive måter for å lage spill hvor man kan bruke både armer og bein og få en ganske nøyaktig input som representeres I spill. Når det gjelder WiiFit softwaren i seg selv var det et lite antiklimaks for meg på e3. Var sikker på at det skulle komme et skikkelig nytt harcore spill istedet da de fleste viste spilldemoer var mer eller mindre sikre fra før av. Men så er jo ikke e3 det det var før, så skuffelsen er på vei bort, og det virker interessant for meg, men tror ikke at jeg klarer å bruke det på en jevn basis, så tror ikke at jeg kommer til å kjøpe brettet på grunn av WiiFit med det første nei.

 

Jepp. Som sagt tidligere, ulike brettsporter (snowboard f.eks) hadde vært rått med dette balansebrettet. Synes også folk skal være litt mer åpensinnede her inne, hvis du aldri prøver noe nytt går du glipp av mye! Jeg skal i hvertfall teste dette spillet før jeg forkaster det, selv om jeg mistenker det ikke er noe for meg.

Lenke til kommentar
Lurer på om noen her skal ha spillet, eller er det bare slikt for casual gamers?

 

Casual gamers? Kan man ikke være registrert her og samtidig være en casual gamer? Jeg er hvertfall en casual gamer, poster her, og skal nok ha wii fit. Etter mass effect. Pussig spørsmålsstilling må jeg si.

Lenke til kommentar
men heller mangelen på annet tilbehør som først og fremst får best mottagelse hos "gamerne". harddisk, mulighet for å spille av mp3, mediacentermuligheter, dvd kompatibelitet osv.

 

Disse tingene (med unntak av harddisk, som man må ha for å spille på pc i det minste) har da absolutt intet med spill å gjøre. Null. Dvd spillere og ipod er ikke gaming gear. Mener jeg hvertfall. Men så er jeg jo casual og da hehe. Mulig ipod er nødvendig for hardcore spillere.

Lenke til kommentar

Vil heller spille eye toy kinetic eller dancing stage enn det her. Når det heter wii fit så mener de vel at man skal få mosjon av dette, dog har det jeg sett vært stort sett like mosjonerende som å gå vekk fra gamingstolen for å bytte spill i maskinen.

 

Jeg skal dog vente og se til hva tilbakemeldingene blir, kanskje dette er gøy likevel.

Lenke til kommentar

Nei, tror ikke det. Tror dette spillet kommer til å bli litt kjedelig. Jeg er Nintendo fanboy, men akkurat Wii Fit passer ikke meg, det blir liksom ikke et spill. Skjønner hva Nintendo prøver på, å få fler Wii-spillere, men for meg er ikke Wii Fit det som definerer spillglede for meg. Jeg vil helst "kalle en spade for en spade" og ha trening for seg og spilling for seg. Tror også at hvis man vil virkelig trene så er det kanskje bedre bare å ta seg en løpetur hver kveld eller noe, istede for Wii Fit.

 

Men jeg har ingenting imot Wii Fit. Bare det at jeg kommer ikke til å kjøpe det.

Endret av Olav93
Lenke til kommentar
Jeg skal ha wii fit :!: Wii fit virker naturligvis skremmende på såkalte ekte gamere (fjortiser med tåfis og grandis på gensern). Ikke bare fordi det ikke finnes blod og gørr, men man kan faktisk risikere å gå litt trim.. Iiiiiiiiiik

Det er i så fall lite i forhold til det jeg nevnte over. Synes at nindendo vil bære uber forsiktige og vil at folk skal ta sakte bevegelser slik at de ikke ødelegger noe. Får inntrykk av at de bommer her siden det ikke er spesielt gøy, og heller ikke gir særlig god trim.

Endret av gormers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...