Gå til innhold

Svar tilgjengelig fra samordna opptak


t_man

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heh. de har klart å feilbehandle søknaden min. Flott, flott. Jeg skal krangle med noen i morgen til de setter seg under pulten og griner.

9096855[/snapback]

 

Hva søkte du? Dersom de har gjort en faktisk feil så trenger du ikke krangle, det er bare å påpeke den.

Endret av swanky
Lenke til kommentar
nei.. alt faller sammen for meg. Jeg kom ikke inn på NTNU. venteliste nummer 9.  men det står

'  Venteliste, men studiet vil trolig ikke ta inn flere'

 

va skal jeg gjøre

9098033[/snapback]

 

Ta et år på folkehøgskole, da vel! Mange venner av meg som har gjort det og er strålende fornøyde. De får et rolig år, masse nye bekjentskaper og flere poeng ved neste års opptak. Vinn-vinn-vinn-situasjon spør du meg :thumbup: .

Lenke til kommentar
nei.. alt faller sammen for meg. Jeg kom ikke inn på NTNU. venteliste nummer 9.  men det står

'  Venteliste, men studiet vil trolig ikke ta inn flere'

 

va skal jeg gjøre

9098033[/snapback]

 

Ta et år på folkehøgskole, da vel! Mange venner av meg som har gjort det og er strålende fornøyde. De får et rolig år, masse nye bekjentskaper og flere poeng ved neste års opptak. Vinn-vinn-vinn-situasjon spør du meg :thumbup: .

9098103[/snapback]

 

skrev du det der bare for å sparke en som allerede ligger nede?

Endret av theydestroyedme
Lenke til kommentar
nei.. alt faller sammen for meg. Jeg kom ikke inn på NTNU. venteliste nummer 9.  men det står

'   Venteliste, men studiet vil trolig ikke ta inn flere'

 

va skal jeg gjøre

9098033[/snapback]

 

Ta et år på folkehøgskole, da vel! Mange venner av meg som har gjort det og er strålende fornøyde. De får et rolig år, masse nye bekjentskaper og flere poeng ved neste års opptak. Vinn-vinn-vinn-situasjon spør du meg :thumbup: .

9098103[/snapback]

 

skrev du det der bare for å sparke en som allerede ligger nede?

9098111[/snapback]

 

Kan virke noe fandenivoldsk, men det er et seriøst forslag. For de fleste står det jo mellom folkehøgskole, jobb eller dassing om de ikke kommer inn. Da er folkehøgskole det lureste om du har lyst til å komme inn senere.

Lenke til kommentar

OK, hva var poenggrensen i primærkvoten for nano? Litt spent på akkurat den. Så vidt jeg kan se, har vi kun tilgang til poenggrensen for det studiet vi selv har kommet inn på, eller ...?

 

Edit: For siv.ing. i kjemi- og bioteknologi har denne grensen økt fra 57,5 til 59,4, etter hva jeg kan forstå av statistikk og info fra SO.

Endret av TwinMOS
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Kom inn på førstevalget med 10 poengs margin, men takka nei... Har allerede kommet inn på flygelederutdanning. Woho ^^

 

Ellers var førstevalget Kognitiv Vitenskap ved UiB....

Lenke til kommentar

Gah. Jeg har retta opp feilen samordnaopptak gjorde, så nå ligger jeg akkurat på grensen for studiet. Desverre er det flere som ligger der sammen med meg, og det er ikke plass til alle, så det blir trekning om hvem som får plassene i første inntaket. Hvis jeg ikke blir tatt inn da håper jeg noen dropper ut sånn at jeg kommer inn på suppleringsinntaket.

 

*krysse fingre*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...