Gå til innhold

Lasergravering / Laser Etching av Laptop


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg lurer på om det er steder i Norge, helst Trondheim som har muligheter for å gravere laptoper.

 

Jeg har bestilt en Macbook Pro og har ønske om å gravere den med noe for å gjøre den litt mer "personelig" i havet av macer som er på universitetsområdet :)

 

Det er noe jeg har sett gjort i USA en stund nå. Tenkte å se om det var maskiner for det på universitetsområdet når jeg kommer tilbake dit, men kan også tenke meg å støtte en lokal bedrift med mulighet for dette om de i det hele tatt eksisterer :)

 

Jeg har sett noen gravører som lister at de har lasergravør men jeg har ikke ringt disse for å få bekreftet at de har mulighet for å gjøre det med Laptoper.

 

Eksempler på Lasergraverte laptoper:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
laser-etch3.jpg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
laser-krose.jpg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
DSC06420-1.jpg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
228698062_a4e3fcddbb.jpg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
DSC06458.jpg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
DSC06463.jpg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
DSC06468.jpg

En av de mer berømte sakene, der en fattig student annonserte hun trengte sponsorer for en ny laptop og graverte laptopen med selskapets logo alt etter hvor mye de donerte.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
laptop.jpg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
391250949_3e8dc59c54_o.jpg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
391251097_8f38e19c67_o.jpg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
391250873_3327b38b36_o.jpg
Endret av Trynemjoel
Lenke til kommentar
  • 3 år senere...
Videoannonse
Annonse

Gjennoppliver denne da jeg er ute etter akkurat det samme bare i Oslo / Akershus området.

Kunne godt tenkt å fått inngravert en liten logo eller navn på min MacBook Pro 17" før jeg drasser med meg denne til og fra skolen med drøssevis av MacBook Pro maskiner.

 

Da får jeg noe som skiller seg litt ut, samtidig som det ikke blir like enkelt for folk å stikke av med den da det er ganske lett å bevise hvilken maskin som er min og ikke osv osv..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...