Gå til innhold

MX500...

Anbefalte innlegg

Skrevet

vil dere anbefale MX500 som

en bra gaming mus?

hadde en "mouseman wheel

optical" før, men den slo jeg

istykker :( .....

og nå sliter jeg meg fram i

hverdagen med en "logitech

pilot wheel ps/2 mouse".... :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mx 500 er fantastisk bra. elsker den musa! nøyaktighet,stilig og forbanna deili og holde i. anbefales på d sterkeste.

(har enda til gode og få den til og lagge) noe som eg klarer med ms etter 1 min.

Skrevet

Jeg har hørt at den skal egne seg veldig bra som gaming mus! Å si at intellimouse 3.0 er det eneste som gjelder, er noe forbanna tull. Liker du logitech og er vant med logitech så hold deg til det, skal kjøpe mx300 eller mx500 i løpet av de førstkommende dagene.

Skrevet

takker for alle svar dere har gitt!!

nå skal jeg kjøpe meg ny mus 8)

liker ikke intelli uansett..... kommer

alltid borti de forbanna knappene på

siden :evil:

Skrevet
urk.. at folk ikke skjønner at ms intellimouse explorer 3.0 er det eneste som gjelder?
Det er en grunn til at flere proffer går over til MX serien (untatt mx700).
Skrevet

Yup fikk mail at musen min har kommet (Flexi data) og skal hente den senere. Gleder meg som en idiot. Da blir det slutt på det trådløse h*lvete eg har måtte gå gjennom med dette mus TOUCHBIRD Optical Wireless Wheel Mouse touchbird_opticalwirelesswheelmouse_sml.jpg

Skrevet

Ahhh da har eg fjernet den gamle musen og installert mx500. Ahh det er en nytelse å ha denne musen i hånden. Mangler bare en bra musmatte og alt er i boks. Skal teste med spill snart.

Skrevet
Ahhh da har eg fjernet den gamle musen og installert mx500. Ahh det er en nytelse å ha denne musen i hånden. Mangler bare en bra musmatte og alt er i boks. Skal teste med spill snart.

ja, det er rett og slett en

nytelse å ha den i hånden!

digger formen på den :woot:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...