Gå til innhold

Rogue- Det Perfekte PVE Spec-2 Daggers.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kanskje jeg tok meg vann over hodet med 20% men kan si SIKKERT at en vil få MER dmg RENT PvE messig med Swords og rett build enn daggers med rett build. Det tør jeg og si meg sikker på.

9091169[/snapback]

Jeg gir egentlig beng i hva du selv "mener". Bare gi meg noe skikkelig dokumentasjon på det. For alt jeg har lest og erfart motsier deg. Hvorfor er det flere dagger rogues enn sword rogues i de beste guildene f.eks?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Finn et annet sted du tjener mer på de to poengene som fillers enn imp. ss. Da er du flink.

9090100[/snapback]

http://www.wowhead.com/?talent=w0xfoLZhxVbrEz0MMotV

synes den er hakket bedre. Selvom jeg hadde specet annerledes uannsett. Bare får å ha samme"build men litt forskjellig.

9090570[/snapback]

Gouge er bedre filler enn imp. SS, og ingen imp. Slice and Dice?

9091936[/snapback]

sjeg synes ikke slice abnd dice er så så viktig. Når du er dagger ekke hvit dmg det som teller. HVis han var sword ja seff da må han ha den.

Skrevet (endret)
sjeg synes ikke slice abnd dice er så så viktig. Når du er dagger  ekke hvit dmg det som teller. HVis han var sword ja seff da må han ha den.

9093132[/snapback]

:!:

Kom tilbake neste gang. Hvit skade er vel så viktig når du spiller daggers, og Imp. SnD er grunn nok for meg til å ha 8 poeng i combat.

Endret av Lycantrophe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...