Gå til innhold

Trenger ny PSU 500W, men hvem ville dere valgt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tagan er også noe man burde vurdere.

 

Nå følger ikke jeg så nøye med på forumet lenger, men kan ikke huske å ha sett noen tråder som tar for seg problemer med noen av Tagan sine modeller.

 

Jeg har selv kjørt Tagan i over 2år, og den har fått gjennomgå.

 

8-9 disker, overklokket FX57, X2 og C2D pluss så klart overklokket 7800GTX 512, 7900GT osv.

Alt dette har en Tagan 480w U22 holdt liv i uten å hikke eller støye.

 

 

Sist men ikke minst må jeg påpeke at siden JEG har denne strømforsyningen og den aldri har laget noe tull for meg, så er den verdens beste. Uhm... dette må jeg påstå om jeg skal følge den vanlige tankegangen her til lands ;)

Lenke til kommentar

Jeg anbefaler Corsair HX520W på grunn av:

Veldig lavt støynivå.

Modulære kabler.

5 års garanti.

Bruker dyre Nippon Chemi-Con kondensatorer for lang levetid.

 

Test av Corsair HX520W på www.silentpcreview.com.

9070879[/snapback]

 

Er kablene sleeva? Jeg har en Zalman PSU, kjøpt for under 1 uke siden og er ikke fornøyd med støy nivået. Ser derfor etter ny, men vil ha modulær og sleeva.

9094132[/snapback]

 

De faste kablene er sleeva, mens de modulære kablene er flate og ikke sleeva.

Se bilde under.

9094293[/snapback]

 

Hvordan er lengden på kablene? Tenker spes. på 20/24pin ATX-kablen og P4-kablen. Skal bygge en PC med Antec P182, Asus P5* og den PSUen om ikke så lenge, og er spent på om jeg må forlenge noen av kablene.

Lenke til kommentar

OCZ FTW sier jeg bare. Jeg har hatt Mist, Corsair, Antec og Zalman men det er altid noe med disse.

 

Kjøpte nylig DENNE og er kanon fornøyd! Greit nok min er 600W, men de selger 500W også.

 

Den er ufattelig stabil under selv det hardeste av bruk. Jeg driver med mye renderering innen photo og video redigering og dette krever mye power.

 

Sinnsyk stille er den også. Greit nok at Mist er mulig en liten smule roligere, men den taklet ikke presset, samme med de andre jeg har brukt... Fikk en del random reboots grunnet bølgende strøm. Ikke med OCZ.

 

Men OCZ lever opp til navnet å være de beste innen PSUer.

Ikke ta meg på ordet, og bare skjekk testene av samme PSU:

 

tweaktown

 

Jeg er happy, og kommer til å holde meg til OCZ fra nå av.

Endret av nosync
Lenke til kommentar
OCZ FTW sier jeg bare. Jeg har hatt Mist, Corsair, Antec og Zalman men det er altid noe med disse.

 

Kjøpte nylig DENNE og er kanon fornøyd! Greit nok min er 600W, men de selger 500W også.

 

Den er ufattelig stabil under selv det hardeste av bruk. Jeg driver med mye renderering innen photo og video redigering og dette krever mye power.

 

Sinnsyk stille er den også. Greit nok at Mist er mulig en liten smule roligere, men den taklet ikke presset, samme med de andre jeg har brukt... Fikk en del random reboots grunnet bølgende strøm. Ikke med OCZ.

 

Men OCZ lever opp til navnet å være de beste innen PSUer.

Ikke ta meg på ordet, og bare skjekk tallene på denne TESTEN av samme PSU.

 

Jeg er happy, og kommer til å holde meg til OCZ fra nå av.

9108962[/snapback]

 

 

Jeg ser denne strømforsyningen fikk meget bra omtale på Driverheaven.

Men jeg er skeptisk til holdbarheten på denne strømforsyningen, da jeg ser at den er full av Fuhjyyu kondensatorer som er beryktet for sin dårlige kvalitet.

Endret av LAEN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...