Gå til innhold

En rørende historie...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg skal begynne å bli litt snillere mot nybegynnere selv. Klokken 5 på morran idag så var det en som spurte om jeg kunne booste han i WC, men sa det var lit for sent. Fikk faktisk litt dårlig samvittighet av en eller annen snodig grunn :p Men det er sant som Falcore sier. Det hjelper å være snill.

Skrevet

Dette var virkelig en rørende historie. Bra at det fremdeles finnes gode personer blandt alle flamere, noobs og scammere der ute. Neste gang noen spør meg om hjelp på en ordentlig måte skal ejg hjelpe han. Folk som sier "PLX M8 GIVE ME 15G PLX!!1!! I NEED IT FOR MY MOUNT!! PLX!!" er personer jeg bare overser. Om noen hadde sagt "Hello mate. I need 15 g to get my mount. Can you please help me grind the golds and I will be very grateful." hadde jeg fremdeles ikke hjulpet dem for slik er jeg. Skal fra nå begynne å hjelpe folk som spør på en ordentlig måte.

Skrevet

Folk som maser om penger har jeg aldri hjulpet uansett. Men har hendt at jeg har hjulpet folk flere ganger som har spurt om jeg kunne booste dem i Stockades f.eks om jeg har vært i nærheten.

Skrevet

Når en low lvl. spør pent om hjelp må du tenke: "Det kan være alten til guild masteren i den beste guilden på serveren som sjekker om jeg er en hjelpsom fyr. Om jeg er det får jeg en mulighet til å bli med i guilden." Lite sannsynlig, men morsomt å tenke sånn. :p

Skrevet

veldig lite sannsynling tror jeg xD tror ikke en Guild master i den beste guilden på servern brydde seg mye om du hjalp en low lvl eller ikke =)

Skrevet
veldig lite sannsynling tror jeg xD tror ikke en Guild master i den beste guilden på servern brydde seg mye om du hjalp en low lvl eller ikke =)

9074186[/snapback]

Bare en morsom tanke :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...