Gå til innhold

RIP Robert Burås

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Syns ikke vi trenger å spekulere i dødsårsak her, la oss heller bruke denne tråden for å hylle han som den musikeren han var.

Endret av Bricklayer
Skrevet

Hvil i fred. Jeg kondolerer, alle Madrugada og My Midnight Creeps fans. En av norges fremste gitarister og låtskrivere vil bli savnet, og etterlater seg et stort tomrom i norsk rock.

Skrevet

Han var en fantastisk gitarist og låtskriver. En av Norges største og han vil etterlate seg en stort hull ikke bare i norsk rock, men i norsk musikk.

Hvil i fred.

Skrevet

Jeg er så utrolig trist og lei meg for dette. Jeg sitter faktisk å gråter når jeg skriver, har ikke grått på flere år, å det var faktisk godt. Robert var jo opprinnelig fra hjembygda mi, det er ingen her som smiler idag.

Unskyld at jeg sier det, men dette var en elendig minnespost for en så stor person, som fikk gjort alt for lite.

Skrevet

Kan ikke med hånden på hjertet si at jeg gjenkjente navnet når jeg leste overskriften, men det er bestandig trist med mennesker som dør prematurt.

Hvil i fred.

Skrevet
Jeg er så utrolig trist og lei meg for dette. Jeg sitter faktisk å gråter når jeg skriver, har ikke grått på flere år, å det var faktisk godt. Robert var jo opprinnelig fra hjembygda mi, det er ingen her som smiler idag.

Unskyld at jeg sier det, men dette var en elendig minnespost for en så stor person, som fikk gjort alt for lite.

9065696[/snapback]

skriv gjerne noe lengre/passende, og send det til meg på PM, så oppdaterer jeg førsteposten min :)

Skrevet

RIP, men tankene mine når dødsfall til kjente enkeltmennesker slåes opp i media , går til de mange fattige som dør hver dag og de som ikke har det så godt.

Uansett synd med tidlige dødsfall :)

Skrevet

Jeg har så lyst å ringe eller gå til Kalle, men jeg tror han har blitt nedringt nok som det er idag. Han må ha det helt utrolig jævlig nå. Han er faren til Robert, de er så snille folk, huff for en dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...