Gå til innhold

Ikke noe priskutt for PS3 (PS3)


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Kjøpte akkurat en PS3 hos min lokale Spaceworldbutikk i dag. Spaceworld har aldri vært kjent for gode priser, men de kunne tilby noe ingen andre har kunnet. Nemlig å kunne velge fritt blant de fem utvalgte spilltitlene.

 

Kan dermed bekrefte at Det offisielle tilbudet fra Sony er å la kundene kunne velge blant de fem titlene beskrevet tidligere. Spaceworld hadde fått denne informasjonen fra den norske importøren. At flere butikker ikke ønsker å la kundene få velge eller har egne spesialtilbud står de vel fritt til.

 

Ha en fin dag alle sammen, jeg er i uvanlig godt humør akkurat nå :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann!

 

Kjøpte akkurat en PS3 hos min lokale Spaceworldbutikk i dag. Spaceworld har aldri vært kjent for gode priser, men de kunne tilby noe ingen andre har kunnet. Nemlig å kunne velge fritt blant de fem utvalgte spilltitlene.

 

Kan dermed bekrefte at Det offisielle tilbudet fra Sony er å la kundene kunne velge blant de fem titlene beskrevet tidligere. Spaceworld hadde fått denne informasjonen fra den norske importøren. At flere butikker ikke ønsker å la kundene få velge eller har egne spesialtilbud står de vel fritt til.

 

Ha en fin dag alle sammen, jeg er i uvanlig godt humør akkurat nå :)

9132483[/snapback]

 

Grattis med PS3, betalte du mye eller?

Lenke til kommentar
Grattis med PS3, betalte du mye eller?

9138836[/snapback]

Betalte veiledende pris (6000 kr). Iom. at jeg ikke var interessert i spillene i standardpakken (eller pakken til Elkjøp for den slags skyld), samt at jeg uansett hadde kommet til å kjøpt de to spillene jeg valgte ut, så synes jeg det var en grei pris å betale.

Lenke til kommentar
Betalte veiledende pris (6000 kr). Iom. at jeg ikke var interessert i spillene i standardpakken (eller pakken til Elkjøp for den slags skyld), samt at jeg uansett hadde kommet til å kjøpt de to spillene jeg valgte ut, så synes jeg det var en grei pris å betale.

9140993[/snapback]

 

Enig, når man betaler kun 6000 kr for en slik pakke er det billig uansett hva folk sier når man tenker på hva man får med av utstyr og i selve konsollen.

 

Synes likevel det er rart du ikke ville ha MotorStorm som er spillet PS3 har frontet en del og som ihvertfall jeg synes er det beste som er utgitt på PS3 til nå, dødsbra :cool:

Lenke til kommentar

Det mest vansinniga är att man, om man är lite finurlig, kan köpa en PS3 60gb starter, välja 5 Blu-Ray skivor för 399 dollar, omräknat blir det i dagens kurs 2330. Lägg till 500 spänn i frakt hit och hoppas tullen missar det nu under semestertider så har man en fin deal. Greit nog att den bara fungerar med Amerikanska regionen av filmer, men de kommer ju ut tidigare och är bättre är europeiska i alla fall och är dessutom lätt tillgängliga.

Lenke til kommentar
Noen som kan bekrefte om ps3 koster forsatt 5399 med 2 spill og ekstra håndkontroll på game aka spiderman i bergen.

9156332[/snapback]

Hadde sikkert tatt deg kortere tid å ringe dem og høre, enn å skrive dette innlegget. Uansett, med den elendige tilgjengeligheten de hadde i Oslo gadd jeg ikke å vente, dessuten ble tanken på å bruke penger hos en kjede som benytter seg av slike simple markedsføringstriks som Game mer kvalmende for hver dag jeg ventet på at en konsoll skulle ankomme butikken. Selv Elkjøp forstår faktisk at når en først markedsfører en vare til nedsatt pris, så sørger man også for at den er tilgjengelig i et visst antall.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Nye starterpacks fra slutten av måneden. Hvilke Sony-spill som er med vil variere fra land til land. I Frankrike vil følgende komme ut:

 

hsps3.jpg

 

Ettersom F1 er lite populært her til lands, vil jeg tippe vi får Heavenly Sword og MotorStorm.

 

Her er de Sony-produserte spillene regionene kan velge mellom:

 

- Resistance: Fall of Man

- Warhawk

- MotorStorm

- Heavenly Sword

- Formula One Championship Edition

- Untold Legends: Dark Kingdom

- Genji: Days of the Blade

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Kjøpte PS3 i sommer for 2999 med 3 spill og 2 kontrollere

 

Motorstorm ninja gaiden og Resistance og for og være ærlig så er ikke PS3 verd 3K engang ingen spill som er brukbare enda

jo du har jo ninja gaiden men om du har den på X-box eller 360 så en den ikke verd det

 

heavenly sword, spillte demoen kan ikke si jeg var imponert av den heller

Følte meg pressa i bakken uten muligheten til og kunne hoppe

pluss jeg bare pressa knapper som ein galning to banka folk :hrm:

 

LAIR ble slakta (Noe jeg må si jeg forventer) og jeg tror ikke Heavenly sword kommer seg noe bedre ut om jeg ska være ærlig

 

Så har du "warhawk" tror jeg navne er

Om jeg vil spille battlefield så bruker jeg PC'en håper 2008 er mer verd for PS3

 

Og ja jeg kjøpte PS3 i singapore ikke "beep" om jeg bruker 6K på den her tingen

Lenke til kommentar
og for og være ærlig så er ikke PS3 verd 3K engang ingen spill som er brukbare enda

9443550[/snapback]

 

Kritikerne synes å enes om at disse spillene er mer enn bare "brukbare":

 

Ninja Gaiden Sigma

The Elder Scrolls IV: Oblivion

Resistance: Fall of Man

Motorstorm

Warhawk

Virtua Fighter 5

Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas

NBA 2K7

DiRT

Tom Clancy's Advanced Warfighter 2

Fight Night Round 3

F.E.A.R.

 

+ Mange flere.

Lenke til kommentar
Kjøpte PS3 i sommer for 2999 med 3 spill og 2 kontrollere

 

Motorstorm ninja gaiden og Resistance og for og være ærlig så er ikke PS3 verd 3K engang ingen spill som er brukbare enda

jo du har jo ninja gaiden men om du har den på X-box eller 360 så en den ikke verd det

 

heavenly sword, spillte demoen kan ikke si jeg var imponert av den heller

Følte meg pressa i bakken uten muligheten til og kunne hoppe

pluss jeg bare pressa knapper som ein galning to banka folk  :hrm:

 

LAIR ble slakta (Noe jeg må si jeg forventer) og jeg tror ikke Heavenly sword kommer seg noe bedre ut om jeg ska være ærlig

 

Så har du "warhawk" tror jeg navne er

Om jeg vil spille battlefield så bruker jeg PC'en  håper 2008 er mer verd for PS3

 

Og ja jeg kjøpte PS3 i singapore ikke "beep" om jeg bruker 6K på den her tingen

9443550[/snapback]

Det er lov å ha sine egne meninger, men dæven. Du burde ikke engang se på ps3 med slike holdninger...

Og ingen andre konsoller heller for den saks skyld. :dontgetit:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...