Gå til innhold

Ikke noe priskutt for PS3 (PS3)


Anbefalte innlegg

Det jeg sier er at du ikke vet det døyt om hva som skjer utover.

9088731[/snapback]

 

Trodde jeg svarte på dette men...

 

Diskuterer heller ikke hva som skjer utover men hva som faktisk skjedde på E3 og det var at USA fikk ett midlertidig avslag på 600 kr og vi fikk med utstyr til nesten 2000 kr til samme pris.

9089203[/snapback]

 

Husk at den er billigere i USA i tgangspunktet, samme prosentuelle nedgang her hadde blitt 1000 kroner.

 

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Husk at den er billigere i USA i tgangspunktet, samme prosentuelle nedgang her hadde blitt 1000 kroner.

 

AtW

9089476[/snapback]

 

Det vet jeg godt men om det i det hele tatt skulle bli en prisnedsettelse her som det da ikke ble blir det jo kun spekulasjoner om den hadde blitt prosentvis lik eller ikke.

 

Nå ble det da altså ikke nedsettelse her i Europa, eller salg på en utgående modell som jeg kaller det....

Lenke til kommentar

ALtså - Sony gir jo igjen penger i ETTERKANT av kjøp. Dvs at dersom pakka på kvitteringen ikke er det som de har annonsert, så får man ikke penger igjen som forhandler.

 

Etterhvert så blir alt levert direkte fra sony til 1 pris, selv om det ikke er i pakker o.l. Da kan man heller ikke selge andre varer da spillet vil ligge med en lavere kostverdi i systemet enn andre spill osv..

 

Det er faktisk ikke "bare-bare" slikt som det her :).

Lenke til kommentar
5 omtalte titler?

 

Er ingensteder det står noe om 5 ulike titler å velge i. Game har kjørt sitt eget løp og sin egen pakke rett og slett.

 

Det offisielle "tilbudet" er som det står i gamer.no sin nyhet - motorstorm og resistance + ekstra sixaxis.

9090587[/snapback]

De fem omtalte titlene er nevnt omtrent hundre ganger tidligere i denne tråden.

 

Hvor har du for øvrig hørt at Game kan tilby kundene å velge blant fem titler? Sist jeg sjekket kunne de nemlig IKKE dette.

Lenke til kommentar

Først, jeg blanda med game og stikko. Sorry, min feil.

 

Jeg ser at Stikko har det slik der han jobber.

 

Også ser jeg at komplett selger hardbundle, elkjøp gjør det, siba, expert, game osv.

 

I tillegg leser jeg artikkelen til gamer.no som omhandler motorstorm og ps3, pressemeldingen jeg har fått fra sony på jobben min ang dette her, samt informasjon fra mine innkjøpssjefer.

 

Dette + vg.no som sier motorstorm + resistance, og at dette er den offisielle tonen hele veien i alle medier i norge får meg til å tro at det vanligste er det jeg snakker om :).

 

At det dermed blir rart og dårlig at en butikk gjør det slik som nevnt ovenfor synes jeg er rart å si :).

Lenke til kommentar
Først, jeg blanda med game og stikko. Sorry, min feil.

 

Jeg ser at Stikko har det slik der han jobber.

 

Også ser jeg at komplett selger hardbundle, elkjøp gjør det, siba, expert, game osv.

 

I tillegg leser jeg artikkelen til gamer.no som omhandler motorstorm og ps3, pressemeldingen jeg har fått fra sony på jobben min ang dette her, samt informasjon fra mine innkjøpssjefer.

 

Dette + vg.no som sier motorstorm + resistance, og at dette er den offisielle tonen hele veien i alle medier i norge får meg til å tro at det vanligste er det jeg snakker om :).

 

At det dermed blir rart og dårlig at en butikk gjør det slik som nevnt ovenfor synes jeg er rart å si :).

9090726[/snapback]

 

Hmm, nå mistet du meg helt ... Jeg jobber på Telekiosken, vi selger med andre ord ikke PS3. Jeg kjøper min PS3 i morgen hos Spider-Man (aka Game) i Tromsø ...

Lenke til kommentar
Først, jeg blanda med game og stikko. Sorry, min feil.

 

Jeg ser at Stikko har det slik der han jobber.

 

Også ser jeg at komplett selger hardbundle, elkjøp gjør det, siba, expert, game osv.

 

I tillegg leser jeg artikkelen til gamer.no som omhandler motorstorm og ps3, pressemeldingen jeg har fått fra sony på jobben min ang dette her, samt informasjon fra mine innkjøpssjefer.

 

Dette + vg.no som sier motorstorm + resistance, og at dette er den offisielle tonen hele veien i alle medier i norge får meg til å tro at det vanligste er det jeg snakker om :).

 

At det dermed blir rart og dårlig at en butikk gjør det slik som nevnt ovenfor synes jeg er rart å si :).

9090726[/snapback]

 

Hmm, nå mistet du meg helt ... Jeg jobber på Telekiosken, vi selger med andre ord ikke PS3. Jeg kjøper min PS3 i morgen hos Spider-Man (aka Game) i Tromsø ...

9090849[/snapback]

 

Totalt OT, men du var mao heller ikke spesielt glad for at Tollpost ikke kom i dag, nei? Tollpost kan ta seg en bolle, til og med posten hvor jeg jobber er raskere :p

Lenke til kommentar

Elkjøp har et greit "tilbud" på ps3 da, ingen "stor"titler men spill er det allikevel, og du får en ekstra kontroller... altså du betaler rundt 3800 for selve konsollen

 

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...=PS3STARTERPACK

 

Edit: Aner ikke om det har vært noen før meg med denne linken men, å spare 2000 kroner i spill og en ekstra kontroller er jo ganske greit da :-)

Endret av Tallest
Lenke til kommentar

Åi, har ikke lagt merke til at de har føyd på et ekstra spill til samme prisen. Nå er ikke akkurat Spider-Man 3 en stortittel, og med Resistance Fall of Man i pakka blir det litt som å skyte seg i foten mtp barnevennligheten, med mindre tanken er å ha en all-round pakke for alle. Synes heller de kunne ha kjørt på med en valgfri film, evt en bestemt stortittel om de absolutt må.

 

For å si det sånn, kanselerer ikke reservasjonen min på Game på grunn av dette.

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar

Som grundig forklart tidligere så er Game en britisk kjede som kjøpte opp Spider-man i Norge, som bortimot har butikker i alle de største byene. De har skiftet navnet fra Spider-man til Game, og har sentralisert priser og tilbud. Med andre ord, hadde du en Spider-Man butikk rundt deg før, har du en Game butikk nå.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...