Gå til innhold

Ikke noe priskutt for PS3 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjøpte netopp min hos EB games, de hadde hørt om den pakka men hadde ikke fått den men fikk ett knall tilbud allikevel. Samme opplegget og en BR film også kjøpte jeg en HDMI kabel så gleder meg litt til i kveld.

9065424[/snapback]

Hvilke spill fikk du med? Var det valgfrie spill innenfor de anonserte titlene?

Lenke til kommentar
Kjøpte netopp min hos EB games, de hadde hørt om den pakka men hadde ikke fått den men fikk ett knall tilbud allikevel. Samme opplegget og en BR film også kjøpte jeg en HDMI kabel så gleder meg litt til i kveld.

9065424[/snapback]

Hvilke spill fikk du med? Var det valgfrie spill innenfor de anonserte titlene?

9065487[/snapback]

 

Spurte ikke om jeg kunne velge men ho plukka ner RFOM og Motorstorm

Lenke til kommentar

Spent på prisene rundt omkring. Mulig at Elkjøp og andre legger seg noe lavere enn den veiledende prisen (6000 kr.) på Starter Pack. Eventuelt legger til mer i pakken, som f.eks. en BD-film.

 

 

Som jeg nevnte i den forrige tråden antyder Sony at et priskutt kan komme rundt oktober i dagens intervju med Eurogamer:

 

Eurogamer: Now you've made the announcement about the PS3 bundle for Europe, what kind of reaction are you expecting?

 

David Reeves: I think people will say to us, 'This is really good for the summer, what are you going to do in October?'. We think that we've offered a lot of value to keep the momentum going until the big titles come out. Then we'll look at doing something else, but for the moment I think it's the right move for us.

Lenke til kommentar

wooooow.. dritbra assss... sony bundler konsollen sin med 2 spill jeg er helt uinteressert i ... kuuuult.. hvor mye koster konsollen i USA, 3000?!

jaja...

Koster jo bare det dobbelte her... og ja, vi har moms i tillegg, men det forsvarer ennå ikke den syke prisen.

360 har klart det... Wii er jo også overpriset deluxe i forhold til USA.

 

får vente et par år til da, er jo ingen spill til PS3 som frister ekstremt mye heller, særlig ikke til å få meg til å cashe ut 6000kr

Lenke til kommentar
Hva med den gamle pakken som selges nå da? Må du være 18 år for å kjøpe PS3 da? Hva med meg på 14 f.eks?

9065521[/snapback]

I følge GamesIndustry.biz kan man velge mellom følgende titler: Resistance: Fall of Man, Motorstorm, Genji: Days of the Blade, Formula One Championship Edition, Ridge Racer 7.

 

Tar jeg ikke feil er det alle PS3-spillene som er distribuert av Sony selv.

Lenke til kommentar
I følge GamesIndustry.biz kan man velge mellom følgende titler: Resistance: Fall of Man, Motorstorm, Genji: Days of the Blade, Formula One Championship Edition, Ridge Racer 7.

Den norske pressemeldingen inneholder bare de to spillene nevnt i artikkelen (Resistance og Motorstorm). Men det er jo litt merkelig å tvinge folk til å kjøpe et spill med såpass høy aldersgrense som Resistance, så det kan jo være vi får valgfrihet her til lands også.

 

Sitat:

 

De to spillene som inkluderes i startpakken vil være Resistance Fall of Man™ og MotorStorm™. Disse titlene er spesielt valgt ut for å demonstrere den fantastiske grafikken og den forbedrede spilleropplevelsen for High Definition-spill på Blu-ray-disker.

Endret av Joachim_F
Lenke til kommentar
wooooow.. dritbra assss... sony bundler konsollen sin med 2 spill jeg er helt uinteressert i ... kuuuult.. hvor mye koster konsollen i USA, 3000?!

jaja...

Koster jo bare det dobbelte her... og ja, vi har moms i tillegg, men det forsvarer ennå ikke den syke prisen.

360 har klart det... Wii er jo også overpriset deluxe i forhold til USA.

 

får vente et par år til da, er jo ingen spill til PS3 som frister ekstremt mye heller, særlig ikke til å få meg til å cashe ut 6000kr

9065552[/snapback]

 

Ja, PS3 er for dyr i dag, skuffende at det ikke blir noe priskutt i europa, men kanskje ikek helt sjokkerende, europa har jo konsekvent blitt avspist med den dårligste dealen av sony.

 

AtW

Lenke til kommentar
Sitat:

 

De to spillene som inkluderes i startpakken vil være Resistance Fall of Man™ og MotorStorm™. Disse titlene er spesielt valgt ut for å demonstrere den fantastiske grafikken og den forbedrede spilleropplevelsen for High Definition-spill på Blu-ray-disker.

9065618[/snapback]

Kan være Nordisk Film var litt korttenkte å velge et 18-års-spill, men uansett er vel de aller fleste som har 6000 kr. å bruke på en spillpakke over 18 år. Ikke akkurat mange familiespill til konsollen foreløpig heller. Og Resistance er definitvt et av konsollens beste spill så langt.

 

Litt morsomt nå, amerikanerne på diverse forum er i harnisk etter å ha sett det norske VG-intervjuet med Kaz Hirai hvor han forklarer at det ikke er noe reellt priskutt i USA heller.

Endret av kilik
Lenke til kommentar
I følge GamesIndustry.biz kan man velge mellom følgende titler: Resistance: Fall of Man, Motorstorm, Genji: Days of the Blade, Formula One Championship Edition, Ridge Racer 7.

Den norske pressemeldingen inneholder bare de to spillene nevnt i artikkelen (Resistance og Motorstorm). Men det er jo litt merkelig å tvinge folk til å kjøpe et spill med såpass høy aldersgrense som Resistance, så det kan jo være vi får valgfrihet her til lands også.

 

Sitat:

 

De to spillene som inkluderes i startpakken vil være Resistance Fall of Man™ og MotorStorm™. Disse titlene er spesielt valgt ut for å demonstrere den fantastiske grafikken og den forbedrede spilleropplevelsen for High Definition-spill på Blu-ray-disker.

9065618[/snapback]

 

Altså, det kommer to utgaver av startpakken - en "hard" og en "soft" -bundle. Førstnevnte kommer i eske med Motorstorm og R:FoM, mens sistnevnte lar deg velge mellom 5 forskjellige titler, alle fra Sony.

 

Edit: Unnskyld, det er 5 titler, ikke 7 som jeg skrev:

 

- Motorstorm

- Resistance: Fall of Man

- Genji: Days of the blade

- Formula One: Champion Edition

- Ridge Racer 7

Endret av Stikko
Lenke til kommentar
er det bare jeg som synes det er rart at HDMI-kabel ikke blir bundlet med i den nye pakka?

9065554[/snapback]

 

Nei, det er ikke rart - det er nokså velkjent innen elektrobransjen at det er tilbehør butikker tjener penger på, ergo er det ikke ønskelig fra butikkene sin side at pakken skal inneholde ekstra tilbehør som kabler ol, da dette fjerner så og si all profitt på produktet. Om du tenker litt etter, for du det nok til å stemme godt ;)

Lenke til kommentar
Stikko, noe kilde til dette, eller din egen teori?

Uansett så høres det sannsynlig ut :)

9065767[/snapback]

 

Tja, jeg har nå jobbet en del innenfor både data og telebransjen, så dette er vel noe jeg vet ut av hodet. Faktisk sitter jeg på jobb nå, og her er det akkurat slik jeg beskrev det :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...