Gå til innhold

PTR 2.2 Patch Notes + litt om Zul'Aman


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forrige uke mistet jeg over halve helsen min (ca 6K) mens jeg var perma fearet.

Ikke noe forskjell fra å være perma stunnet av en rogue og miste 80% hp. Eller å ikke kunne feare en warrior mens han denger laus på cloth og tar shield i et jafs.

9067929[/snapback]

 

Største forskjellen er vel at å miste 80% av helsen i en stunlock ikke skjer mer.

10 sekunder stun der ca 85% av energy blir brukt til stuns...med mindre du har 3k helse er ikke 10 sekunder white hits og 3 sinister strikes nok til å ta 80%

Og en annen forskjell er at etter at du bryter KS med trinket har jeg ikke en AOE instant cast stun tilgjengelig.

Lenke til kommentar
"* Banish, Seduction, Enslave Demon and Fear duration against PvP targets has been reduced to 10 seconds." Dette er bare rett og rimelig mener jeg, men fear burde også blitt litt vanskeligere å bryte med spell damage. Er nesten skummelt hvor tidlig den brytes noen ganger, gjør den om til incapacitate sier nå jeg..

9067839[/snapback]

 

Forrige uke mistet jeg over halve helsen min (ca 6K) mens jeg var perma fearet.

Aff lock + shadow priest lag eier alt i 2v2 allerede, det siste de trenger er mer hjelp.

9067894[/snapback]

 

Akkurat, hvis det blir gjort om til incapacitate blir slikt umulig, men warlock får tilbake litt kontroll over kampen.

 

Edit: Og hvis du drar inn warlock + shadowpriest i diskusjonen så kan det jo argumenteres at stunlock-rogue + warrior klarer å ta minst like mye helse i løpet av fear /stun.

Endret av Torinogut
Lenke til kommentar
Men kommer Zul'Aman i 2.2? Jeg fikk inntrykket av at det ikke var ferdig utviklet ennå.

9067979[/snapback]

 

Har ikke sett noenting om at ZA er klar for 2.2 enda, Tigole bare postet for å roe ned forumene etter at noen beskrev ZA som "casual".

Regner med at ZA kommer til å være på PTR en god stund før det går live, uansett.

Lenke til kommentar
Jeg har en ting å si.

 

FY FAEN. Hva faen er det Blizzard holder på meg? Reduserer polymorph til ti sekunder? Håper for guds skyld dette bare er i BG, men nei. Faen ta dem, hele gjengen.

9068637[/snapback]

 

All CC er redusert til 10 sekunder.

Hadde det vært bare poly kunne jeg skjønt deg, men jeg ser ikke helt problemet.

Lenke til kommentar

Ata'mal terrace er den nest siste delen du kan gjøre uten og raide, etter det må du drepe

phantom lord karatress og snakke med en dude inne i det rommet. (yay  :no: )

9065994[/snapback]

 

Guuud, hvorfor sier så mange PHANTOM lord når han heter FATHOM-lord. For det første så ligner navnene ikke på hverandre og for det andre så har jo ikke phantom noen som helst sammenheng med bossen selv eller SSC.

 

Sorry for OT, er bare så lei av den der :blush:

Lenke til kommentar
Blind ble redusert helt ned til 8 sekund. :(

9069367[/snapback]

..Og cooldown til 1 min, i tillegg til at reagenten ble fjerna. Ikke mye å klage over imo. 2 sek. er ikke så fryktelig mye.

9069426[/snapback]

Nei, blir vist 15 sekund likevel. :hmm: Den bør hvertfall ikke bli redusert til 10!

 

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...174636576&sid=1

9069895[/snapback]

Hadde ikke Blind 10 sekunder duration før? (Har ikke Rogue selv btw)

Lenke til kommentar
Blind ble redusert helt ned til 8 sekund. :(

9069367[/snapback]

..Og cooldown til 1 min, i tillegg til at reagenten ble fjerna. Ikke mye å klage over imo. 2 sek. er ikke så fryktelig mye.

9069426[/snapback]

Nei, blir vist 15 sekund likevel. :hmm: Den bør hvertfall ikke bli redusert til 10!

 

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...174636576&sid=1

9069895[/snapback]

Hadde ikke Blind 10 sekunder duration før? (Har ikke Rogue selv btw)

9069909[/snapback]

Jo har så vidt jeg vet alltid vært 10sec.
Lenke til kommentar
ingen priest dps nerf, en god patch <3

9069514[/snapback]

 

WORD!

 

Ikke helt enig i resilience nerfen though, men så lenge de ikke nerfer pve siden mere, er jeg ganske fornøyd.

9069876[/snapback]

mjau, har aldri spillt pvp aktivt, ganker nå og da men ingenting mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...