Gå til innhold

PTR 2.2 Patch Notes + litt om Zul'Aman


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
* The following old-world factions have had their acquisition rate significantly increased: Cenarion Circle, Argent Dawn, Timbermaw Hold.

 

Lurer på hva dette betyr i praksis.

9065437[/snapback]

 

Selve ordet acquistion fritt oversatt betyr ervervelse, ergo ville jeg anta at det skal bli veldig mye lettere å oppnå reputation med CC, AD og TH.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Rart at de ikke fikser buggen i Questet "Ata'mal Terrace" er jo tross alt en del av Black Tempel pre questet.

9065939[/snapback]

BT pre-quest? Hvor? :p

Lenke til kommentar
Rart at de ikke fikser buggen i Questet "Ata'mal Terrace" er jo tross alt en del av Black Tempel pre questet.

9065939[/snapback]

BT pre-quest? Hvor? :p

9065969[/snapback]

Starter

 

Her for aldor

 

Og her for Scryer

 

Ata'mal terrace er den nest siste delen du kan gjøre uten og raide, etter det må du drepe

phantom lord karatress og snakke med en dude inne i det rommet. (yay :no: )

Lenke til kommentar
"Blizzard: This spell is now affected by area damage caps"

 

Hva betyr det?

9065030[/snapback]

 

Forstod jeg dette rett fra en tidligere patch så har man laget en funksjon slik at nytten man får av +spell damage minker hvis man har veldig mange targets.

 

Rart at de ikke fikser buggen i Questet "Ata'mal Terrace" er jo tross alt en del av Black Tempel pre questet.

9065939[/snapback]

 

 

Hvilken bug?

Endret av Gnurk
Lenke til kommentar
"Blizzard: This spell is now affected by area damage caps"

 

Hva betyr det?

9065030[/snapback]

 

Forstod jeg dette rett fra en tidligere patch så har man laget en funksjon slik at nytten man får av +spell damage minker hvis man har veldig mange targets.

 

Rart at de ikke fikser buggen i Questet "Ata'mal Terrace" er jo tross alt en del av Black Tempel pre questet.

9065939[/snapback]

 

 

Hvilken bug?

9066022[/snapback]

Den som gjør at hvis du står på taket på den bygningen som er der og på muren på andre siden kan du ta elitsa uten at de angriper deg og du kan få non elitsa til og despawne og du slipper melee attacksa til ham shadowlorden helt. Hvilket gjør hele fighten mulig og soloe som warlock og hunter og mulig og gjøre med 2 man for alle andre.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Rart at de ikke fikser buggen i Questet "Ata'mal Terrace" er jo tross alt en del av Black Tempel pre questet.

9065939[/snapback]

BT pre-quest? Hvor? :p

9065969[/snapback]

Starter

 

Her for aldor

 

Og her for Scryer

 

Ata'mal terrace er den nest siste delen du kan gjøre uten og raide, etter det må du drepe

phantom lord karatress og snakke med en dude inne i det rommet. (yay :no: )

9065994[/snapback]

Trodde pre-quests ble fjernet i forrige store patch jeg.

 

 

edit: ok nvm :wallbash:

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Rart at de ikke fikser buggen i Questet "Ata'mal Terrace" er jo tross alt en del av Black Tempel pre questet.

9065939[/snapback]

BT pre-quest? Hvor? :p

9065969[/snapback]

Starter

 

Her for aldor

 

Og her for Scryer

 

Ata'mal terrace er den nest siste delen du kan gjøre uten og raide, etter det må du drepe

phantom lord karatress og snakke med en dude inne i det rommet. (yay :no: )

9065994[/snapback]

Trodde pre-quests ble fjernet i forrige store patch jeg.

9066369[/snapback]

Bare for The eye og Serpenshrine Caveren.
Lenke til kommentar

"* Banish, Seduction, Enslave Demon and Fear duration against PvP targets has been reduced to 10 seconds." Dette er bare rett og rimelig mener jeg, men fear burde også blitt litt vanskeligere å bryte med spell damage. Er nesten skummelt hvor tidlig den brytes noen ganger, gjør den om til incapacitate sier nå jeg..

Endret av Torinogut
Lenke til kommentar
"* Banish, Seduction, Enslave Demon and Fear duration against PvP targets has been reduced to 10 seconds." Dette er bare rett og rimelig mener jeg, men fear burde også blitt litt vanskeligere å bryte med spell damage. Er nesten skummelt hvor tidlig den brytes noen ganger, gjør den om til incapacitate sier nå jeg..

9067839[/snapback]

 

Forrige uke mistet jeg over halve helsen min (ca 6K) mens jeg var perma fearet.

Aff lock + shadow priest lag eier alt i 2v2 allerede, det siste de trenger er mer hjelp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...