Gå til innhold

PTR 2.2 Patch Notes + litt om Zul'Aman


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bortsett fra at sånn 10%  reduction ikke er særlig merkbart i forhold til hva resilience gjør mot direct damage.

 

En combat mace-rogue som møter en heavy resilience felguard- warlock har sånn 10% critchance, og -20% skade på crits. En rogue krever da en lang periode med tid med meleekontakt, uten å ha burst i det hele tatt.

 

En warlock mister 10% av sin allerede høye skade, som ikke blir mitigert av armor og funker på lang avstand, selv om han blir kita/CCa. I tillegg blir det enda verre for rogues å få ned warriors/druids fordi garrote og rupture blir påvirka samtidig.

 

Det virker som en warlocknerf, men pga. at man ikke kan skifte gear etter patchen er det faktisk en stor warlockbuff.

9065268[/snapback]

Og du mener at rogues ikke har "allerede høy skade"? :ermm:

Lenke til kommentar
Og du mener at rogues ikke har "allerede høy skade"?  :ermm:

 

På en warrior med 12-14k hp, 320++ resilience og 10 k armor, absolutt ikke.

 

Nå funker rogue veldig bra med holy priest i 2v2, og 3v3 med druid/priest og lock/mage som partnere, men ellers er det rimelig begrenset hva man kan finne på.

Lenke til kommentar
Men hvis World PvP noengang kommer tilbake, noe jeg håper, så bør dem endre på det.

Eh, world pvp eksisterer da i høyeste grad. Knerter gnomer og annet scum så ofte jeg kan.

9070843[/snapback]

Litt KoS/ganking =/= world pvp. Før var det slik at folk tok initativ for å samle sammen folk for å knerte hverandre i world. Hillsbrad blant annet var som en non-instanced bg. Så gjorde Blizzard pvp til grinding.

Lenke til kommentar
Litt KoS/ganking =/= world pvp. Før var det slik at folk tok initativ for å samle sammen folk for å knerte hverandre i world. Hillsbrad blant annet var som en non-instanced bg. Så gjorde Blizzard pvp til grinding.

Ok, men kan vel ikke akkurat kalle Hillsbrad for world pvp, det bølget jo bare fram og tilbake over en fastlagt strekning for at folk skulle få seg honor.

Lenke til kommentar
* Blessing of Kings, Light, Might, Salvation, Sanctuary and Wisdom increased to 10 minutes.

 

* Greater Blessing of Kings, Light, Might, Salvation, Sanctuary and Wisdom increased to 30 minutes.

 

Herregud så lei jeg er av å rebuffe vørt 15 min. 30 minutter er hvertfall litt bedre :p

9079201[/snapback]

 

Dersom du er lei av å buffe hvert 15 min, så var det ingenting mot å gjøre MC med 5 min buff :/

Halvtimes buff blir rene himmelrike :)

 

John

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...