Gå til innhold

Dell Vostro tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+19283741
Aha. Jeg tenkte mer som at folk har strevd for å ha lagt inn både Vista og XP, slik jeg har forstått det i hvertfall.

9577438[/snapback]

 

Jeg slet i en halvtimes tid før jeg fant ut av det, men det er absolutt ikke noe vanskelig. Det eneste du gjør er å putte den blå CD-en inn å restarte, trykk f12. Slett alle partisjoner og putt inn valgfritt operativsystem, eller dell CD-en med operativsystem.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
så om jeg sletter alle harddiskpartisjonene og legger inn operativsystem, hva med de dell-programmene og det?

f. eks. det som styrer medieknappene... liker ikke crapware, men liker jo å ha noen nyttige programmer.

9580118[/snapback]

Det følger med en cd som heter media direct (samme cd som du bruker for å slette partisjoner), det er rimelig enkelt å installere dette. Står forklart i en side på manualen..

Alikevel, jeg har fulgt manualen til punkt å prikke, alikevel får jeg ikke installert det. Mulig det er jeg som har gjort noe feil..

Lenke til kommentar
Finnes sikkert på en CD eller nettsted?

 

Bestillte meg en 1400 med søte specs på søndag, estimert levering 24.10 :(

 

Noen som har handlet 1400 i det siste og har noe å dele om leveringstid?

9580152[/snapback]

 

For meg tok det ca. tre uker fra jeg bestilte og til Dell overleverte min Vostro 1400 til Schenker. Det har imidlertid vært andre som har fått den etter en til to uker, så det virker som om det varierer litt.

Lenke til kommentar

klinte på med 7200rpm disk og den piper litt, hører og lesehodet :(. Men ellers er jeg knakende fornøyd. Det er lurt å sjekke div oppgraderinger, bla er 9-celle batteri et must selv om det stikker litt ut hvis man skal ha en bærbar som er mer enn slepbar.

 

har dell vostro 1500... Btw så er det litt mas med ubuntu gutsy (men bruker jo snapshot :p), og for å få inn vista sletta jeg og alle partisjoner etter en del krangling som jeg nå ser andre og har måttet gjøre. Bloatware ligger på dells sider, men har ikke fått inn for mediatastaturet foran, men er sikkert en driver jeg har oversett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...