Gå til innhold

Kommer GTA IV til PC?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir nok ihvertfall et halvår etter lansering for 360 og PS3. Kanskje enda lengre og da ser på en lansering rundt 1-2 kvartal 2008. De kommer til å tjene styggmye på dette spillet og lets face it. Piratkopiering på konsoll er vanskelig, derfor vil de sikkert prøve å holde det til konsoll så lenge det selger som smør.

Lenke til kommentar

Jeg er nesten 100% sikker på at GTA IV kommer til PC. Alle de forrige GTA-utgavene kom til PC i ettertid, og de ble først annonsert til PC etter at konsollutgavene hadde vært på markedet en stund. Jeg vil tippe at GTA IV er ute til PC ca 1 år etter at konsollutgaven er i salg.

 

Det samme gjorde de vel med Manhunt. ;)

Lenke til kommentar
Kjøpt og spilt alle spillene hittil, men tviler at jeg venter så lenge...

9063222[/snapback]

 

Ser ikkje heilt poenget i det, om ikkje du meiner at du skal skaffa deg 360 eller PS3...

Om me seier at spelet kjem til PC i slutten av 08, kjem du til å tenka at sidan det tok så lang tid før det kom, så gidd du ikkje å spela det når det først har kome?

Lenke til kommentar
Kjøpt og spilt alle spillene hittil, men tviler at jeg venter så lenge...

9063222[/snapback]

 

Ser ikkje heilt poenget i det, om ikkje du meiner at du skal skaffa deg 360 eller PS3...

Om me seier at spelet kjem til PC i slutten av 08, kjem du til å tenka at sidan det tok så lang tid før det kom, så gidd du ikkje å spela det når det først har kome?

9092295[/snapback]

 

Jeg tolker det som om han kommer til å kjøpe 360/PS3, evt så er det en lite gjennomtekt trussel mot R* om at de mister en kunde om de venter så lenge med å gi det ut til PC.

Lenke til kommentar

Man kan nesten helt sikkert si at det kommer på pc i første kvartal av 2008, slik har det også fungert med slippdatoer på tidligere GTA spill.

 

Uansett, jeg gidder ikke blåse ivei 6000,- på en konsoll for å spille bare ETT spill med helt hemmede kontroller.

 

Jeg gidder heller ikke kaste bort 3000,- for en konsoll med drittgrafikk.

Lenke til kommentar

Pcversjonene av GTAIII GTA:VC og GTA:SA blitt utgitt i slutten av mai/begynnelsen av juni. Når mai/juni ble "første kvartal" vet ikke jeg, men jeg vil definitivt ikke si at "Man kan nesten helt sikkert si at det kommer på pc i første kvartal", for det gjør det ikke. Jeg vil ikke engang være villig å påstå at det kommer i mai/juni 2008, jeg tror det kommer høsten 2008.

 

Hva du mener med hemmede kontroller er vel utenfor de flestes fattevne, mtp at GTA-spillene har fungert mye bedre kontrollmessig til konsoll enn til pc. Kontrollene til pc er både tungvindte, ulogiske og lite ergonomiske sammenligna med konsollkontrollere.

 

Dessuten kommer du neppe til å bare spille ett spill på PS3 om du kjøper den, for å ikke snakke om allt anna PS3 kan brukes til. Og hvilken konsoll som har drittgrafikk som du må betale 3000 for vet jeg ikke. GTAIV ser ganske likt ut på alle platformer..

 

Dessuten, pga. R* samarbeid med MS regn med at GTAIV til PC blir Vista Only. Dermed må du ut med minst 1000,-.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
Man kan nesten helt sikkert si at det kommer på pc i første kvartal av 2008, slik har det også fungert med slippdatoer på tidligere GTA spill.

 

Uansett, jeg gidder ikke blåse ivei 6000,- på en konsoll for å spille bare ETT spill med helt hemmede kontroller.

 

Jeg gidder heller ikke kaste bort 3000,- for en konsoll med drittgrafikk.

 

Så du mener det ja!

Hvor mye tror du må ut med viss du sitter på en drita pc, jeg tror ihvertfall 9000kr -13000kr for å få full guffe på GTA IV.

 

Vil tenke meg att grafikken i GTA IV er digg! Skal ha det 360 :D

 

Og det med hemmede kontroller er jo helt latterligt, 3personspill skal spilles med håndkontroll mener jeg

Du har bommet på lanseringsdatoen for pc versjonen av spillet, konsollversjonene kommer 29april mens pcversjonen tror jeg ikke dukker opp før 2009!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...