Gå til innhold

Mulig første Killzone 2 ingame bilde


My2Cents

Anbefalte innlegg

From: Sony Computer Entertainment

 

Release: 2008

 

Game systems: PlayStation 3; rated Mature for 17 and older

 

Description: The video game media salivated over the Hollywood-blockbuster-like video clip of this game at the 2005 E3, and Sony has been mum about details. Now it's hoping this futuristic first-person shooter will propel sales of PlayStation 3.

 

The action takes you and your squad of commanders to the planet Helghan to defeat the mutated human Helghast race, but it's not just straight-ahead combat.

 

"The Helghast are able to harness the raw power of the weather against you," Sony's Ron Eagle says. "It makes for some unique game play."

 

Designed to show off the PlayStation 3's capabilities, the game "will be a hardware mover," he says.

 

Killzone 2 also will be playable online on the PlayStation Network.

Kilde

 

killzonex-large.jpg

Endret av My2Cents
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er nok ingame

 

Killzone motherh

Dev Team:

 

Yup, its real.  A bit early, but its real.  Not photoshopped, in-game etc.  100% real.  Shame about the size.  They could have linked to a better, less squished size.

 

EDIT:  When I say "early" I mean, "released early in the day", and not "an early build".  The screenshots were taken on the latest version of the game as it was on Saturday

 

PlayStation.com Forums

Lenke til kommentar
EDIT:  When I say "early" I mean, "released early in the day", and not "an early build".  The screenshots were taken on the latest version of the game as it was on Saturday

 

PlayStation.com Forums

9043016[/snapback]

 

Ikke veldig imponerende, men husk det er et screenshot som viser dårligere enn det kommer til å bli når dem lanserer spillet. Dette er bare early build som det sies

9043301[/snapback]

Hehe fint å lese tråden før man svarer.. Det er altså IKKE en early build.

Lenke til kommentar
Gleder meg veldig til E3 nå!!

Bring it on!

 

 

Ingame

H3_WSJ_CHIEFNEWS.jpg

 

VS

 

IngameKillzone2_screenshot_1.jpg

 

9044296[/snapback]

 

 

Mere slik:

 

 

Ingamehalo-3-20070701092757075.jpg

 

 

VS

 

 

Ingamekillzonex-large.jpg

 

 

Syns screenshotet så veldig bra ut, og det vil se mye finere ut når det er bevegelse i bildet.

Gleder meg stort til E3 :dribble:

Endret av Lskgutt
Lenke til kommentar
Hvilken fornektelse er det du snakker om? Håper ikke du tror at E3 2005-filmen faktisk var noe annet enn CG. Var vel heller hardnakkede sony-fans som tviholdt på illusjonen om at det vi så på den sagnomsuste traileren faktisk var ingame.

 

Hvis noen står på en scene og spiller Killzone 2 så er det selvsagt ingen som vil påstå at det er CG..

 

Som sagt, j/k. Jeg tror at det er grafisk mulig å oppnå det som ble vist i CG-traileren. Men tror ikke det vil gå så smooth som man ser der.

 

CG-traileren er 2 år gammel nå.. Og vi ser jo bilder/videoer fra Lair, Drakes, Bioshock, Haze og til og med Halo 3 hvis det er ingame shots disse nye bildene, at det kan være mulig å oppnå grafisk det man så i traileren for 2 år siden.. Men som nevnt, det vil gå smooth som i traileren tror jeg.

 

 

Håper for din del at Killzone 2 innfrir for hvis ikke vil slike innlegg som dine gå inn i historien som enda flere morsomme anekdoter om dette spillet.

9044537[/snapback]

 

Det samme gjelder deg og andre som tviler så sterkt på hva Sony kan få til.

 

 

Uansett, det er sony som får smekk på pungen hvis dem skuffer med dette spillet :p dem som skapte hypen med CG'n, 20 millioner i budsjett og 120 arbeidere, og hvor godt dem har hemmeligholdt det hele. Kanke lage noe middelmådig da? Da er det noe som har gått galt altså..

Endret av BåGan
Lenke til kommentar
Gleder meg veldig til E3 nå!!

Bring it on!

 

 

Ingame

H3_WSJ_CHIEFNEWS.jpg

 

VS

 

IngameKillzone2_screenshot_1.jpg

 

9044296[/snapback]

 

Liten vits å sammenligne med andre spill, er det ikke?

La oss glede over Killzone 2

 

Jeg synes bilde ser bra ut, kunne vært bedre men er ikke skuffende. Første jeg tenkte på var F.E.A.R når jeg så bildet

Lenke til kommentar
Håper for din del at Killzone 2 innfrir for hvis ikke vil slike innlegg som dine gå inn i historien som enda flere morsomme anekdoter om dette spillet.

9044537[/snapback]

Det samme gjelder deg og andre som tviler så sterkt på hva Sony kan få til.

9044849[/snapback]

Nå må du ikke legge ord i min munn her.

 

Hvis du hadde fulgt med så hadde du sett at Killzone 2 er ett av de spillene jeg venter på med mest spenning. Har til og med laget en egen tråd om dette.

 

Men det er stor forskjell på dette og det å si at "xboter" fornekter noe som helst. E3-videoen er jo bevist i ettertid at var ren CG og vi har ikke sett noe som helst _enda_ som tilsier at Sony kommer i nærheten av den videoen. Så vet ikke hvem som fornekter virkeligheten her jeg..

 

Jeg sitter bare i spenning og venter på hvordan dette faktisk ser ut når Sony endelig får vist det frem. Ingenting vil gjøre meg mer fornøyd enn om Killzone 2 lever opp til hypen. Da løper jeg og kjøper PS3 på dagen :)

 

@DBD og Enigma:

Det Halo3-bildet er direkte fra Bungie som skriver at det er ingame fra singleplayer. Altså screenshot tatt i campaign! går du på bungie.net så får du se en større versjon av det også. Det er faktisk det første og eneste som har blitt vist fra singleplayer HAlo3 til nå så vidt jeg vet. Kom i slutten av forrige uke i forbindelse med bungie-dagen 070707.

Endret av Darth MToffy
Lenke til kommentar

Snakker vi fortsatt om Halo 3 i denne tråden? Stop it!

 

Devs snakker om bilde

 

Seb Downie - QA Manager - Guerrilla Games

 

 

This is from the Single player.

 

More screenshots will be released the coming days. Hold out till then.

 

 

 

Raziel123 wrote:

first of all, thanks for answering our questions.

 

im gonna make a few more, you probably can't comment on them but i'll try anyway.

 

1 - will we get anything else today or only the next days?

 

2 - is the helghast covered in snow on that pic?

 

3 - where's the crosshair or whatever for aiming your gun?

 

4 - what's your personal opinion, comparing the 05 trailer with how the game looks right now?

 

 

 

1. There will be more released as E3 gets under way.

2. No, its light.

3. Switched off for the purpose of the screenshot.

4. Wait and see for yourself as more content is release

 

 

 

EdgeUK wrote:

Here we go...analysis paralysis!

 

Can you coment on what sort of build this is..like pre-alpha or beta?

 

Will there be opportunities for improvements for things like self-shadowing and shadow aliasing etc...?

 

If I am going of topic/thread just bang me into the right place...

 

Thanks

 

1. Pre-pre alpha.

2. Please wait to see more content before judging it.

 

 

 

SoMeOnE! wrote:

motherh you are awesome, i've never seen someone involved with such a major IP so close to the community answering every question.

 

also one quick question.

 

How do you think the press and gaming audienc will react to killzone 2 and how it looks?

 

a) OMG

b) HOLY CRAP

c) IM IN A DREAM!

 

d) All of the above.

 

 

 

Yes that room is pretty dark to begin with. And the light source is from the muzzle-flash. It looks a lot better in movement. As for the rest, no comment at this stag

Kilde

Endret av My2Cents
Lenke til kommentar
EDIT:  When I say "early" I mean, "released early in the day", and not "an early build".  The screenshots were taken on the latest version of the game as it was on Saturday

 

PlayStation.com Forums

9043016[/snapback]

 

Ikke veldig imponerende, men husk det er et screenshot som viser dårligere enn det kommer til å bli når dem lanserer spillet. Dette er bare early build som det sies

9043301[/snapback]

Hehe fint å lese tråden før man svarer.. Det er altså IKKE en early build.

9043361[/snapback]

 

 

Can you coment on what sort of build this is..like pre-alpha or beta?

Pre-pre alpha

 

Der har vi svaret

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...