Gå til innhold

Din største GTA-tabbe


Anbefalte innlegg

Dummeste jeg må ha gjort var vel å hoppe ut av bilen når jeg kjørten den i full fart inni en vegg. På ett eller annet fordømt VIS klarte jeg å havne under bilen.... og jeg så armor gikk sakte med sikkert ned.. og aU, au, auh.. også livet mitt forsvant.. WASTED! Så forbanna...

9198233[/snapback]

 

Been there, done that, x10 :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Min var på vice city
Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor
når du skal redde lance.

 

Jeg hadde slitt 2 timer i strekk med å drepe alle fiendene siden jeg bare døde. Til slutt klarte jeg det, men selfølgelig klarte jeg å kjøre på Lance så han døde.[spoiler/]

9041489[/snapback]

 

å...jeg kjørte bare full gass inn i de bilene som sto parkert der og løp raskt mot cover og håpet på å klare å skyte ned alle som kom mot meg (var litt mindre så aimen var ikke så god da :blush: )

 

men jeg gjorde det oppdraget så mange ganger fordi jeg døde hele tiden :whistle:

Lenke til kommentar

Hahaha.. Samme her. Lance har jammen fått gjennomgå av meg.. :D

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor
En gang kræsjet bilen vår, på vei til sykehuset med Diaz's folk i hælene. Bilen begynte å brenne. Jeg klarte å komme meg ut, Lance bare satt der. Bang sa det.. Mener å huske at jeg kjørte fra han en gang også :!:

[spoiler/]

Endret av TomJ
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Min største tabbe må vel ha vært da jeg etter å ha spilt GTA: VC og halveis SA så: GTA 1 og 2 gratis :ohmy:

 

Men det ble en stor skuffelse. si hva dere vil. Det ble det.

 

Ellers så syns jeg GTA verdenen er så fri at jeg ikke syns noe av det jeg har gjotr har vært en tabbe. Mer testing som ikke har gått så vellykket som ønsket vil jeg kalle det.

Lenke til kommentar

Var uheldig i dag. Jeg kjørte pizzamopeden, var dog kommet fram til min 12 kunde. Jeg kjørte langs veikanten nær fortauet, trykket på det jeg trodde var E for å få sikta pizzaen inn på personen. Det var nemlig D jeg hadde trykket på og vips så svinga mopeden og drepte han. :whistle:. Det var et komisk øyeblikk :D

Endret av Airbeam
Lenke til kommentar

utrolig mange bra poster her!

 

har ledd MYE nå :D

 

ingen tvil om at dette er et spill for historien!

 

Forza GTA

 

min historie er fra san andreas:

 

Når jeg hadde time trial løp på motorveien som ligger ved vegas land, husker ikke om den gikk helt rundt....

 

når man får toppfart, så kommer det en fet grafikk på bildet(vanskli og forklare)

 

men jeg datt hværtfall rett ut og kjørte inn i første bil

ble seff sur, kjører tilbake og smasher ruta hans med et balltre, setter meg på sykkeln og putrer videre(svart røyk og punkterte dekk,la oss bytte kjøretøy)

 

ble visst en snutebil :cool:

 

dette endte faktisk med fulle stjerner og front kollisjon med første tanks... :hmm:

 

la oss prøve igjen :thumbup:

 

spillbarhet GTA: 1000%

Endret av joarn2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Min gta tabbe? Vice city... heheh, husker som det var i går..

 

Jeg sto utafor sjukehuset, og testa en trainer..

Det dumme var: jeg holdt inne ctrl+m for lenge... Det var at jeg spawna for mange tanxer.. og da måtte jeg løpe fordi det var en tsunami av tanxer veltene over meg... ooog... jeg satte meg inni en bil.. og prøvde å kjøre bort... men neeeida..

 

Tsunamien av tanxer raste over meg, og endet skandalen i et digert BANG!

 

Woo, litt tabbe der ja...

Lenke til kommentar
Det dummeste jeg har gjort er vel å fullføre oppdraget der man er i et stort fly, LANGT over en av byene. Når jeg hoppet, tok jeg ut fallskjermen med en gang, og kom ani Enter, så jeg mistet den. Jeg falt ned, døde av fallet og måtte gjøre oppdraget på nytt igjen.. :)

Min var vel den samme i SA, men jeg kom ikke nær enter... Måtte bare vente flere minutter for å komme ned på bakken :(

Lenke til kommentar
Det dummeste jeg har gjort er vel å fullføre oppdraget der man er i et stort fly, LANGT over en av byene. Når jeg hoppet, tok jeg ut fallskjermen med en gang, og kom ani Enter, så jeg mistet den. Jeg falt ned, døde av fallet og måtte gjøre oppdraget på nytt igjen.. :)

Min var vel den samme i SA, men jeg kom ikke nær enter... Måtte bare vente flere minutter for å komme ned på bakken :(

Det gjorde jeg og, men jeg husket en bug i GTA SA, att du skulle trykke alt du hadde 3 sekunder før du traff bakken og jeg overlevde

Jævla bra :D

Lenke til kommentar
Den største GTA tabben jeg har gjort var å legge inn mods! Det fucka hele spillet og saven ble corrupt! :!:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Da hadde jeg kommet til tredje byen. Dette her har skjedd to ganger...never again :ph34r:

Off det er surt det

 

Men jeg hadde ett dillemma jeg og, hadde masse lesestoff til GTA SA om hvor alt samleobjekter du kan finne for å få 100% i GTA SA som jeg synes er umuligt

 

Hadde 6 sider med bare stoff, hadde merket av alt jeg hadde gjort av sidequest, kjøreskolene osv...

Så såg jeg på statsen 99.64 tenkte jeg ke faen i helvette er gale, jeg trippelskjekka alt av stoffet jeg hadde og gjorde det om igjen tre ganger i GTA SA å gå dem samme plassene samleobjektene låg

 

Så tenkte jeg "prøve å finne det ut via google.com" så fant jeg ett forum der det viste seg att det kan være ett bug som gjør att du ikke får 100%

Og det hadde jeg da uflaks

Men etter 240 timer spilt i GTA SA, og langt over 150000drepte og 30000 headshots da var jeg lei :p

 

Ganske lang story det....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...