Gå til innhold

Din største GTA-tabbe


Anbefalte innlegg

Hva er din største GTA-tabbe?

 

Hadde min nettopp, hadde kjørt meg gjennom 10 stygge lvler på Ambulance, og på den ALLER ALLER siste personen jeg skulle hente skulle jeg se på kartet. Da jeg skulle ta bort kartet, kom jeg borti 2-tasten, og hele dritten ble avsluttet. Jeg ble så fly forbanna! Det tar jo evigheter!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjørte med en sykebil på GTA3, ved politistasjonen. Også skjedde det noe, så jeg begynte og rulle og rulle og rulle og rulle, og når jeg endelig trodde jeg hadde slutta og rulle, så rulla den engang til, og akkurat da kom det en politimann rett forbi! Så han ble døde jo med engang, og jeg ble busta :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har gjort mye dumt i GTA spillene, men selve generaltabben var vel i GTA3. Jeg hadde fått tak i en tanks, og var totalt ustoppelig. SWATen og militære styrker hadde ikke en sjanse, helt til jeg etterhvert fikk det for meg at jeg skulle stoppe og tenke meg om, uten å pause spillet. Det var dumt. Ble dratt ut og lagt i jern av en vanlig, simpel patrujlerende konstabel. :!:

Lenke til kommentar

Nok en god grunn til å ha det på pc istedet. :tease: Men for all del, pc-spill kan finne ut at du har spilt nok, og pælmer deg på hue og ræva tilbake til desktop når du minst aner det, gjerne like før en save, så det går vel i grunnen opp i opp, det der. :!:

Endret av Nielsen75
Lenke til kommentar

Har hatt mange tabber, men den jeg husker best var på Vice City da jeg kapra meg en båt for omtrent første gang. Kjører villmann i elvene, hopper, og har det gøy. Så finner jeg ut at jeg skal kjøre inntil et brokar, bare for å se om jeg klarer å hoppe oppå det og stå der. Jess, det klarer jeg. Jeg klarer, på en eller annen måte, i tillegg å kaste en granat oppi båten, slik at den flyr i lufta med et brak.

Der står jeg og kan ikke å svømme, og jeg står der i omtrent en halvtime før jeg klarer å lure en politibåt såpass langt inntil slik at jeg kan hoppe oppi og kapre den.

 

Jeg kunne selvsagt ha loada på nytt, men what the hell...jeg var jo gængster, jeg gir meg for faen ikke! :D

Endret av Tharos_
Lenke til kommentar
Har hatt mange tabber, men den jeg husker best var på Vice City da jeg kapra meg en båt for omtrent første gang. Kjører villmann i elvene, hopper, og har det gøy. Så finner jeg ut at jeg skal kjøre inntil et brokar, bare for å se om jeg klarer å hoppe oppå det og stå der. Jess, det klarer jeg. Jeg klarer, på en eller annen måte, i tillegg å kaste en granat oppi båten, slik at den flyr i lufta med et brak.

Der står jeg og kan ikke å svømme, og jeg står der i omtrent en halvtime før jeg klarer å lure en politibåt såpass langt inntil slik at jeg kan hoppe oppi og kapre den.

 

Jeg kunne selvsagt ha loada på nytt, men what the hell...jeg var jo gængster, jeg gir meg for faen ikke!  :D

9197699[/snapback]

Åsn klarte du det a? båten var vell ødelagt? da synker den jo sakte men sikkert :p

Lenke til kommentar
Har hatt mange tabber, men den jeg husker best var på Vice City da jeg kapra meg en båt for omtrent første gang. Kjører villmann i elvene, hopper, og har det gøy. Så finner jeg ut at jeg skal kjøre inntil et brokar, bare for å se om jeg klarer å hoppe oppå det og stå der. Jess, det klarer jeg. Jeg klarer, på en eller annen måte, i tillegg å kaste en granat oppi båten, slik at den flyr i lufta med et brak.

Der står jeg og kan ikke å svømme, og jeg står der i omtrent en halvtime før jeg klarer å lure en politibåt såpass langt inntil slik at jeg kan hoppe oppi og kapre den.

 

Jeg kunne selvsagt ha loada på nytt, men what the hell...jeg var jo gængster, jeg gir meg for faen ikke!  :D

9197699[/snapback]

Åsn klarte du det a? båten var vell ødelagt? da synker den jo sakte men sikkert :p

9198545[/snapback]

Åssen klarte jeg hva? Jeg sprengte først min egen båt, slik at den ble ubrukelig. Så måtte jeg bare prøve å sprenge mest mulig båter som tilfeldigvis passerte helt til onkel politi kom for å ta meg. Problemet var at politiet hadde slike maskingeværer på båtene sine, så de kom aldri nære nok til at jeg klarte å hoppe ombord.

Men jeg klarte å lure en donut-eating fatboy til slutt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...