Gå til innhold

Din største GTA-tabbe


Anbefalte innlegg

Mine to største tabber?

 

* GTA3 (tror jeg, er en stund siden). Skulle beskytte hun rike dama mens hun dro på ulovlig fest i havna. Selvsagt kom purken i hopetall, så jeg parkerte bilen så nært utgangen som mulig for å gi henne så kort distanse til bilen som mulig. Dessverre var det for nært, så hun kom seg ikke ut. Parkere bilen et stykke bortenfor, men den var mer eller mindre redusert til et vrak av alle kulene fra purken. Jeg tenkte å gå litt amok for morro skyld og fyrte løs mot en politimann, men gjett hvem som bestemte seg for å stille seg i veien? Jada,samme dama. Fikk selvsagt inn en fulltreffer. Endte med at jeg stjal en politibil og rømte hele veien opp til gangsteren (siste biten til fots). La oss bare si ingen ble spesielt glade for den delen... :D

 

* Her står jeg, midt på en diger flyplass med en rekke fly og helikoptre. Purken dukker opp i vanlige biler og FBI biler. Kulene flyr over alt, og jeg skyter litt tilbake for morro skyld. Er jo gængster, så klart. Når jeg endelig finner ut at det er på tide å stikke av, hva velger jeg? Flyene? Helikopteret? En politibil? Neida, en limousin... Aner ikke hva jeg tenkte, men det var ikke akkurat det beste valget jeg kunne tatt, for å si det sånn... :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men min største tabbe noen sinner var i Mercenaries, for de av dere som har spilt den perlen. Kjedet meg litt mellom to oppdrag, og hadde en stor samling av C4. Av en eller annen grunn fant jeg ut at jeg skulle prøve å sprenge hovedkvarteret til den russiske mafiaen, så jeg gikk rolig rundt og plasserte sprengstoff på samtlige vegger. Gikk litt unna, trykket inn detonatoren, og jada. Bada-boom! Hele dritten gikk i luften med et usedvanlig vakkert brak. Dessverre er de ikke bare oppdragsgivere, men det er de som styrer hele butikken der jeg kan kjøpe godsaker som våpen, helikoptre og sånt. Null russisk mafia, null butikk og veldig få oppdrag. Hmpf. De ble ganske sinte, for å si det mildt, så til slutt ble jeg nødt til å reloade hele dritten. Burde kanskje ha vært umulig å sprenge såpass viktige bygninger, men neida. :D

Lenke til kommentar
Skjedde på SA-Mp. Jeg sto med Ak 47 og skjøt på en grove street kis og helt til slutt når jeg drepte han fant jeg ut at jeg hadde på grønt.....:p

 

Er det tabbe da? Har sikkert skutt ned hundrevis av grove street karer selv. Man kan si at når det gjelder dreping av gjengmedlemmer diskriminerer jeg ikke.

Lenke til kommentar

Må være da jeg spilte SA, og jeg ville ikke jukse meg fram i spillet så når jeg har lyst å leke, så pleier jeg å først save og så cheate og leke rundt før jeg avslutter spillet.

Men en gang klarte jeg å glemme å save først før jeg cheate og lekte rundt, og jeg hadde gjort masse mission før det, til og med politi, ambulanse og brannbil oppdrag.. Måtte gjøre de på nytt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...