Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex uten kondom


Gjest Nybegynner..

Anbefalte innlegg

Gjest Nybegynner..

Hei!

Jeg lurer på en ting som jeg synes er for flaut til å bruke brukeren min.

Dama går på P-piller. Er det normalt at sæden kommer rennende ut av dama etter vi har hatt sex uten kondom? Vi har begynt å bruke kondom for å hindre dette, men det må vel finnes en annen løsning? Vi er velding urutinerte når det gjelder sex..

 

Takker for seriøse svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest
Ja, det er helt normalt. Er ikke akkurat som om det er en svamp der oppe som suger til seg skiten din :p

9033053[/snapback]

 

Men hva gjør dere med den da? Blir jo klinete i senga.. :hmm:

Lenke til kommentar

Hehe, dette er jo helt vanlig. Med mindre du tømmer deg andre steder enn inne i hennes vagina, så vil den jo komme ut etter en liten stund. Jeg vet per dags dato om fire måter for å "unngå" dette.

 

1) Bruke håndduken og tørke opp med, bruk så vann på sæden (vannoppløselig), og du kan bruke håndduken igjen :) Vask den f.eks. 1 gang per uke? Men ha den i nærheten når du har sex.

 

2) Bruk papir til å tørke opp. Tørk og kast. Ha en dorull i nærheten når du har sex. Er litt mer balete enn å tørke opp med håndduk

 

3) Pakk en tampong inni rett etterpå. Den vil absorbere alt, så kaster du den bare etterpå. Muligens den "dyreste" løsningen.

 

4) Tøm deg PÅ henne, eller inni hennes munn om hun svelger. [Vet ikke helt om dette er et alternativ for dere, om dere er urutinerte og muligens sjenerte? Men om hun tørs, så er det bare å fyre løs der også en gang i blant. Veldig mange kvinner liker faktisk dette.

 

Jeg har desverre ikke vidre erfaring utenom disse måtene. Om noen andre har en genial måte så bare si i fra :)

Lenke til kommentar
Gjest Nybegynner..
Hehe, dette er jo helt vanlig. Med mindre du tømmer deg andre steder enn inne i hennes vagina, så vil den jo komme ut etter en liten stund. Jeg vet per dags dato om fire måter for å "unngå" dette.

 

1) Bruke håndduken og tørke opp med, bruk så vann på sæden (vannoppløselig), og du kan bruke håndduken igjen :) Vask den f.eks. 1 gang per uke? Men ha den i nærheten når du har sex.

 

2) Bruk papir til å tørke opp. Tørk og kast. Ha en dorull i nærheten når du har sex. Er litt mer balete enn å tørke opp med håndduk

 

3) Pakk en tampong inni rett etterpå. Den vil absorbere alt, så kaster du den bare etterpå. Muligens den "dyreste" løsningen.

 

4) Tøm deg PÅ henne, eller inni hennes munn om hun svelger. [Vet ikke helt om dette er et alternativ for dere, om dere er urutinerte og muligens sjenerte? Men om hun tørs, så er det bare å fyre løs der også en gang i blant. Veldig mange kvinner liker faktisk dette.

 

Jeg har desverre ikke vidre erfaring utenom disse måtene. Om noen andre har en genial måte så bare si i fra :)

9033068[/snapback]

 

Takk for godt svar :thumbup:

 

Tar imot fler råd/innspill :)

Lenke til kommentar
Hvor trodde du ellers spermen skulle havne forresten? Dåsa er ikke akkurat koblet sammen med resten av fordøyelsessystemet...

9033116[/snapback]

Det er slimhinner så det blir nok absorbert opp i kroppen siden det inneholder veldig mye vann :)

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Huden tar da opp fuktighet..?

 

Hva ville ellers vitsen med fuktighetskrem være?

9033776[/snapback]

Tar mot fuktighet og vann... to forsjellige ting.

Hadde du tatt opp vann kunne du dusja hvor som helst uten at du ble bløtt under deg. Du hadde naturlig da også drukna :p (ikke at lungene ble fylt med vann, men cellene i kroppen hadde drukna) :p

 

*en del offtopic*

hva med å komme på magen eller noe? tørkes lett bort etterpå ;)

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...