sanojonas Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 Hei.... har tenkt til og kjøpe meg en ny cpu vifte/kjøler men vet ikke ossen socket(Eller hva det nå heter)(Har ikke veldig mye peiling) det er på prosessoren. Jeg har: Intel® Pentium® D CPU 2,80ghz, Intel FC-PGA Intel S478 Intel S479 (Pent. M) Intel S603 Intel S604 Intel S775 Intel Slot 1 Hvorden socket må jeg velge på microplex??
kjeLL// Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 etter en rask titt i prisguiden ser det ut til at du har 775
Zeph Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)
Anbefalte innlegg