Gå til innhold

Heroes sesong 2 - For de som følger USA-sendinger.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Håper for guds skyld at Heroes faktisk slutter en gang, og ikke blir halt det ut til det uendelige, slik som det ble gjort med lost. :thumbdown:

 

Ble litt skuffet av slutten på sesong 1 (var vell jeg som hadde litt for store forventninger) men eller så er Heroes en av det beste seriene jeg har sett. :D

 

Gleder meg til sesong 2 nå. 32 dager igjen :thumbs:

Lenke til kommentar
Håper for guds skyld at Heroes faktisk slutter en gang, og ikke blir halt det ut til det uendelige, slik som det ble gjort med lost. :thumbdown:

 

Ble litt skuffet av slutten på sesong 1 (var vell jeg som hadde litt for store forventninger) men eller så er Heroes en av det beste seriene jeg har sett.  :D

 

Gleder meg til sesong 2 nå. 32 dager igjen  :thumbs:

9352531[/snapback]

 

Håper det stikk motsatte, Heroes har holdt seg så bra at for min del kan de bare pumpe ut med 10ganger så mye som lost. Hadde fulgt med på heroes om de hadde kutta ut halve budsjettet på hver episode ;P Og han som nevnte serier som begynne i september, lista er 3ganger så stor ;P Blir en bra måned.

Lenke til kommentar
Håper det stikk motsatte, Heroes har holdt seg så bra at for min del kan de bare pumpe ut med 10ganger så mye som lost. Hadde fulgt med på heroes om de hadde kutta ut halve budsjettet på hver episode ;P Og han som nevnte serier som begynne i september, lista er 3ganger så stor ;P Blir en bra måned.

9352580[/snapback]

 

Så du håper på at Heroes blir en såpe serie? Måtte Gud forby...

Lenke til kommentar

Jeg trodde det var en "greie" for denne serien? At hver sesong var avsluttende, med nytt "plott" for hver sesong? Noe ala 24. Kanskje dette ikke var like bekreftet som jeg trodde? :hmmm:

 

Det er jeg iallefall for.. Vil ikke at det skal bli en ny Lost, men at det skal bli flere sesonger håper jeg. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...