Gå til innhold

Bruke Classic kontroll til Zelda Wii?


Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt Wii og spillet Zelda. Det jeg lurer på er om man er nødt til å bruke disse kontrollene som man må bevege i luften for å f.eks slå? Kan man ikke bruke den "Vanlige" kontrollen? Jeg har nemlig kjøpt den vanlige kontrollen i tillegg, men får den ikke til å fungere...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da må du ha GC utgaven med GC kontrollere og GC Memory Card, går nok ikke med Wii versjonen er jeg redd. På GC versjonen kan du derimot ikke sveive med Wii kontrollen.

9028639[/snapback]

 

 

Hehe, hva er poenget med Wii, hvis du ikke har lyst til å bruke kontrollerne?

Lenke til kommentar

Hvis den eneste grunnen til å kjøpe Wii er kontrollen, da har ikke Wii mye å vise til og kommer til å gå en rask død i møtet.

 

Det burde absolutt vært mulig å spille alle spill uten å måtte sitte å veive med kontrolleren. Det er ikke alltid man ønsker være aktiv under spillingen. Noen ganger er det greit å bare kunne sitte bakoverlent i en sofa og spille på en "vanlig" kontroller. Så muligheten burde absolutt ha vært tilstedet.

 

Ørjan...

Lenke til kommentar

Når skal folk lære seg at Wiiens unike kontroller er det som gjør Wii unik? Og at den blir å "gå en rask død i møte" er det største svadaet jeg har lest på lenge. Det er i alle fall ikke det 3dje parts utviklere tror, og det er de som satser penger på konsollen.

Lenke til kommentar
Hvis den eneste grunnen til å kjøpe Wii er kontrollen, da har ikke Wii mye å vise til og kommer til å gå en rask død i møtet.

 

Det burde absolutt vært mulig å spille alle spill uten å måtte sitte å veive med kontrolleren. Det er ikke alltid man ønsker være aktiv under spillingen. Noen ganger er det greit å bare kunne sitte bakoverlent i en sofa og spille på en "vanlig" kontroller. Så muligheten burde absolutt ha vært tilstedet.

 

Ørjan...

9078147[/snapback]

 

Hehe, selv ligger jeg i sofaen og spiller Mario Strikers Charged Football online, og det går helt glimrende. Du trenger ikke å veive spesielt mye skjønner du. Prøv det.

Lenke til kommentar
Når skal folk lære seg at Wiiens unike kontroller er det som gjør Wii unik? Og at den blir å "gå en rask død i møte" er det største svadaet jeg har lest på lenge. Det er i alle fall ikke det 3dje parts utviklere tror, og det er de som satser penger på konsollen.

9078357[/snapback]

Nettopp. Det er behov for mer enn kontrolleren. Gode unike spill er også nødvendig. Kontrolleren alene vil ikke gjøre Wii til en suksess.

 

Ørjan...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...