Gå til innhold

Bruke Classic kontroll til Zelda Wii?


Anbefalte innlegg

Er det ingen Wii spill Classic kontrolleren virker på?

Bror min lurer på om han skal skaffe seg en, av samme grunn som noen nevner her..  Sitte litt 'avslappet' og spille også.

9083511[/snapback]

 

Funker på de kommende storspillene Fire Emblem og Smash Bros Brawl.

 

Hvordan i g-skauen klarer folk å gjøre Zelda til Wii til noe annet enn en svært avslappende opplevelse?

 

Med Zelda til Wii fikk jeg endelig muligheten til å bruke favorittstillingen min (til Tv og film) også til spill. Muligheten til å styre nunchuken med en hånd bak hodet/nakken samtidig som jeg rister lett på Wiimoten som hviler seg på beinet/låret. Tror seriøst ikke jeg har vært mer avslappet mens jeg har holdt på med tv-spill :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Poenget med Wii er at Zelda er knallbra! Ser bare idiotisk å bruke den kontrollerne

9028669[/snapback]

 

 

Jeg skjønner ikke helt hva du mener

 

"Poenget med DS er at Mario Kart er supert! Det ser bare idiotisk ut å å trykke på knappene hele tiden" :ermm:

 

Javel? Så hvorfor kjøpte du ikke en Gamecube med Zelda i stedet då?

 

...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jøss, dere diskuterte virkelig lenge i den tråden her. Ikke fulgt med jeg. Visste faktisk ikke at det samme fantes til GameCube. Litt skuffet over Nintendo nå, at de ikke har klart å komme opp med et nytt Zelda til Wii, men bare forandrer på kontrollmåten.

Endret av Bache83
Lenke til kommentar
Jøss, dere diskuterte virkelig lenge i den tråden her. Ikke fulgt med jeg. Visste faktisk ikke at det samme fantes til GameCube. Litt skuffet over Nintendo nå, at de ikke har klart å komme opp med et nytt Zelda til Wii, men bare forandrer på kontrollmåten.

9225537[/snapback]

 

Vel, å utvikle spill tar tid.

Å utvikle bra spill tar enda lengre tid.

Å utvikle toppspill tar enda lengre tid enn enda lengre tid.

Å utvikle det perfekte spill tar like lang tid som det tar å utvikle et Zelda-spill.

 

Zelda TP skulle opprinnelig komme ut til Gamecube, men ble utsatt for å bli lanseringsspill på Wii. Da Zelda TP var lansert gikk ryktene om at Nintendo allerede har utviklet et nytt Zelda spill spesielt tilpasset Wii, i et år. Vet dog ikke om ryktene var sanne.Selv håper jeg på Zelda Wii i 2009...

Lenke til kommentar
Jøss, dere diskuterte virkelig lenge i den tråden her. Ikke fulgt med jeg. Visste faktisk ikke at det samme fantes til GameCube. Litt skuffet over Nintendo nå, at de ikke har klart å komme opp med et nytt Zelda til Wii, men bare forandrer på kontrollmåten.

9225537[/snapback]

 

Jeg har TP til gamecube og det anbefalles på det sterkeste. Jeg har ikke gått til anskaffelse av en wii enda, men det skjer nok når Metroid kommer. Har prøvd TP til wii og syns det var stilig og kult, men jeg venter nok til den faller litt i pris til jeg kjøper den, kjøpte trossalt også gamecube versjonen til "fullpris".

 

Gamecube versjonen er veldig bra, og har samme kontrollersett som windwaker, dog er windwaker noe bedre. Mistenker noe hastverkarbeid på slutten fra nintendo sin side. (kontroll *glitches her og der).

Lenke til kommentar
Enig, Bache83. De burde klart å snekre sammen et nytt Zelda-spill kun for Wii på et par måneder.

9228312[/snapback]

Jeg håper ikke du mener det Pricks?

9228648[/snapback]

:lol:

 

Nei, det var en sarkastisk kommentar til et ganske unødvendig utbrudd fra en annen her.

9276238[/snapback]

 

De har jo hatt mer enn et par mnd på seg?? Herregud.

Lenke til kommentar
Doh, tenkte ikke over at man måtte ha Wiimote for og koble til Classicen  :(  Enda mer knot

9257461[/snapback]

 

Jepp, det er et helvete. At ikke de kunne laget en classic som var trådløs og brukte egne batterier...........jævli unødvendig å ha Wiimoten hengende på!

Lenke til kommentar

Mortal Kombat skal fungere med Classic Controller, og vil dermed spare deg for disse "idiotiske bevegelsene" du henviser til (som jeg egentlig synes er super-mandige). Men som så mange andre her har sagt, så er det faktisk ikke så mye som skal til for at Sensor-bar'en fanger opp bevegelsene. Det er egentlig bare snakk om en liten håndledd-bevegelse, og du er i gang!

Og uten de unike kontrollerne som Nintendo har skapt, er det ingen ting annet en helt normal - tør jeg si - GameCube, men med noen ytterligere funskjoner, som VC, Internet, Mii-Channel, og en aldri så liten foto-funskjon...

Jeg tror nok du visste godt hva du var med på da du kjøpte Wii'en;)

Som ^bear sa så fint...:

Hvis du tenker over hvor idiotisk du ser ut når du vifter kontrollen i lufta, er du for ung til å ha en Wii, kjøp en når du blir litt eldre og slutter å bry deg om hva folk synes om deg wink.gif

Endret av OnklCB_94
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...