son Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Hmm. Ville jeg likt å spille på en server full av gamer.no folk tru? Blir sikkert veldig mye krangel og kverulering i chatten om håpløse ting.. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 Virker som om folk virkelig tror det kommer til å bli en 100% norsk server. Vi har jo ikke sjang til å fylle en hel server med norske. Det blir fullt med andre nasjonaliteter skulle vi prøve på dette. Og norske folk er nesten alltid de hyggeligste jeg møter på, veldig få komplette idioter. Men det vil ikke si at folk fra andre land er dritt, jeg har bare veldig gode erfaringer med norske folk Lenke til kommentar
Footy Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 som sagt tidligere, hadde detkommet en "Norsk" server ville jeg unngått den.. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 helnorsk server? å herregud, kjedeligste, grådigste, sleipeste, mest drittsekkfylte server i verden isåfall. Lenke til kommentar
Mahler Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 helnorsk server? å herregud, kjedeligste, grådigste, sleipeste, mest drittsekkfylte server i verden isåfall. 9170482[/snapback] Maa si meg enig der ja. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) I tillegg kan jeg gjerne nevne at jeg av prinsipp er motstander av at grupper av en nasjonalitet "okkuperer" en server, da det gjør miljøet utrolig surt for alle som ikke hører til nevnte nasjonalitet - de kan jo ikke på forhånd vite at noen fra et eller annet land har planer om å gjøre serveren til deres egen, og aner fred og ingen fare i det de starter på denne serverenr. Når de da ikke behersker det språket som blir det gjengse kommunikasjonsmiddel i alle kanaler blir alle disse sittende fast bak en solid språkbarriere. All ære til russere og spanjoler som klarte å tømme servere i WoW for folk fra andre land på denne måten. Endret 30. juli 2007 av Zealuu Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Er litt av opplevelsen og bli kjent med nye folk fra utlandet og kunne bruke et annet språk enn bare norsk. Lenke til kommentar
Zoney Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Er gøy med et guild som er helnorsk, men en hel server hadde ikke vært det jeg hadde oppsøkt. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Og norske folk er nesten alltid de hyggeligste jeg møter på, veldig få komplette idioter. Men det vil ikke si at folk fra andre land er dritt, jeg har bare veldig gode erfaringer med norske folk 9136890[/snapback] Erfaring fra Wow sier det stikk motsatte for min del. 95% av alle norske jeg har møtt på har stort sett vært barnslige fjortisser Så norsk server? Nei takk... eller, egentlig kunne de godt satt opp en slik at alle ungene kunne fått en egen lekegrind. Så kunne jeg ha styrt langt unna. Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Kunne blitt gøy det, og det fungerer bra i praksis. Gjorde ivertfall det på wow, mange mange norske startet på Burning Blade pvp server på WoW. Men mange sluttet pga que og litt ustabil server, var en liten bummer av server valget Lenke til kommentar
skraml Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Og norske folk er nesten alltid de hyggeligste jeg møter på, veldig få komplette idioter. Men det vil ikke si at folk fra andre land er dritt, jeg har bare veldig gode erfaringer med norske folk 9136890[/snapback] Erfaring fra Wow sier det stikk motsatte for min del. 95% av alle norske jeg har møtt på har stort sett vært barnslige fjortisser Så norsk server? Nei takk... eller, egentlig kunne de godt satt opp en slik at alle ungene kunne fått en egen lekegrind. Så kunne jeg ha styrt langt unna. 9223515[/snapback] Helt enig. Jeg har spilt WoW i snart to år nå, og de eneste norske spillerne jeg har likt å snakke(chat og vent)/spille med er RL-kompisene mine. Har selvfølgelig møtt mange andre kule folk, men ingen norske. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Uffff, nei spar meg for helnorsk server. Ikke noe imot norske communities eller full norske parties i MMO's, men noe av det jeg liker best med MMO er å treffe folk fra hele verden! Hadde ikke vært det samme med bare normenn altså. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Norsk server hadde nok ikke vært noe tess, om den ikke fikk luket ut en god del av fjortissene fra de vanlige serverne. Men ellers tror jeg ikke det nei. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 tviler på at det kommer til å komme en hel norsk server.. og kanskje like grett det. siden det er et spill med 18 års grense blir "meste" parten av møkka ungene ryddet bort.. merk dere at jeg sa meste parten. så da tror jeg det er fint å møte noe annet en kun norske spillere. Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Det ligger visst en tråd på diskusjon også Jeg var på burning blade, fullt av nordmenn der 9053315[/snapback] ja burning blade var den uofisielle norske pvp serveren....jeg var også der tonnevis med nordmenn jeg er btw med på bli enig om en server i AOC hvor vi norske kan sammle oss. kanskje få flere fansider til å bestemme en som med wow Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Og norske folk er nesten alltid de hyggeligste jeg møter på, veldig få komplette idioter. Men det vil ikke si at folk fra andre land er dritt, jeg har bare veldig gode erfaringer med norske folk 9136890[/snapback] Erfaring fra Wow sier det stikk motsatte for min del. 95% av alle norske jeg har møtt på har stort sett vært barnslige fjortisser Så norsk server? Nei takk... eller, egentlig kunne de godt satt opp en slik at alle ungene kunne fått en egen lekegrind. Så kunne jeg ha styrt langt unna. 9223515[/snapback] Er jo det dette ville blitt i praksis da Lenke til kommentar
SleepHead Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 100% enig med at moroa med sånne spill er å møte folk fra andre kulturer og tidsrom. Ergo at folk spiller hele døgnet, veldig fint hvis de starter servere som hele verden deler. samme som Star Wars Galaxies gjorde. nydelig og deilige å spille til alle tider Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 100% enig med at moroa med sånne spill er å møte folk fra andre kulturer og tidsrom.Ergo at folk spiller hele døgnet, veldig fint hvis de starter servere som hele verden deler. samme som Star Wars Galaxies gjorde. nydelig og deilige å spille til alle tider First of all, when it comes to our main server centers for launch we are splitting them into two primary territories; North America and Europe. This is the core divider. This means that your primary server destination will be decided according to where you buy your retail box. So, North American gamers will only get the choice of North American servers, and vice versa. It is important for us to mention that this is done in order to ensure a best possible experience for US and European players respectively. Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Men hvis du ønsker å spille med folk i US, så kan du importere US versjonen, men da blokkeres du fra EU serverne dessverre, og vice versa. Mange protesterer mot dette, men Funcom mener de gjør det for fellesskapets beste spillopplevelse, så vi får se om de har rett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå