Gå til innhold

Argumentasjonsvideo mot WoW-hat.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillet er dritfarlig... Så der taper du. Sorry mac, men sånn er det :)

Man gjør mye det samme hele tiden, atlså, vi rundet spillet på lvl 58 da vi tok blackrock spire. Men det kom ingen "The end" og den venter vi fortsatt på, flesteparten gir seg nok ikke før man får se de to ordene...

Lenke til kommentar
Og skriver som han skulle vært drita.

 

 

Lær deg å skrive før du beveger deg på internettforum gutt

9022536[/snapback]

 

Dagens tips nr. 1

 

#1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.

 

Nr. 2

#2: Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Du får lov å mene hva du vil om en sak, men dersom dine meninger er svært kontroversielle bør du holde dem for deg selv for ikke å skape krangel.

 

Nr. 3

Husk at en aldri skal rase ut i tråden med kritikk av skrivefeil eller grammatiske feil. Om spørsmålet er dårlig formulert kan du pent og høflig be trådstarter omformulere spørsmålet. Dette kan legges til som et svar i tråden hvis det er et engangstilfelle, men hvis du har ergret deg over samme person tidligere anbefaler vi at du sender en personlig beskjed til personen der du ber han prøve å skrive tydeligere. Det finnes nemlig mennesker som har skrive- og leseproblemer og da skal man ta hensyn.

 

N. 4

Jarmo passer på dere nå så flamers er uønsket i denne tråden. :whistle:

Lenke til kommentar
Og da var flamingen igang, folkens. Går alltid sånn i disse trådene.

9022866[/snapback]

Nå kan vel ikke akkurat det som er igjen i tråden her karaktriseres som "flaming".

Om du tror du ikke klarer å begrense wow spillingen din så ikke begynn, wow er ikke farligere enn det du gjør det til selv som mange andre har sagt. Å bli "avhengi" av TV titting er like ille.

Lenke til kommentar

Fra mitt perspektiv er det ett par typer mennesker som spiller WoW:

De som kjeder seg

De som leter etter å få ut energien på noe

De som er avhengig

De som vil være "sosiale"

De som syns spillet er gøy og finner det sosialt.

 

Nå er ikke dette noe dokumentert utsagn som sagt. Det hele er tatt fra min egen betraktning. Personlig klarer jeg maks å spille 10 timer i strekk før jeg må gjøre noe helt annet. Som regel blir det bare 4 (det kan vel være ille nok i seg selv).

 

Edit: skriveleifer..

Endret av MrJavalava
Lenke til kommentar
Fra mitt perspektiv er det ett par typer mennesker som spiller WoW:

De som kjeder seg

De som leter etter å få ut energien på noe

De som er avhengig

De som vil være "sosiale"

De som syns spillet er gøy og finner det sosialt.

 

Nå er ikke dette noe dokumentert utsagn som sagt. Det hele er tatt fra min egen betraktning. Personlig klarer jeg maks å spille 10 timer i strekk før jeg må gjøre noe helt annet. Som regel blir det bare 4 (det kan vel være ille nok i seg selv).

 

Edit: skriveleifer..

9024695[/snapback]

 

 

Jeg for min del syns spillet er gøy. Har bedre når det var flere kjentfolk som spilte selvfølgelig men spiller fortsatt litt. Men, får jeg en melding av en kamerat eller vennine som spør om jeg vil bli med å finne på så gjør jeg heller det. I førsten da jeg begynte å spille, spilte jeg hele dagen å natten. Ble avhengig! Men nå har jeg fått roa det ned å spiller da som sagt kun fordi jeg syns det er gøy å kun hvis jeg ikke har bedre å gjøre

Lenke til kommentar

Jeg spiller wow fordi det er veldig gøy, enkelt og greit. Jeg spiller med samboeren, så det går ikke ut over forholdet heller. Det er vakre landskap, fengslende musikk, morsomme figurer, spennende instances og ikke minst er jeg med i en guild med et sterkt samhold, noe som gjør spillet sosialt også.

 

Jeg kan likevel leve et bra liv utenom spillingen, og det har jeg inntrykk av at de fleste "casual players" kan. Selvsagt finnes det unntaksvis ekstremtilfeller, der en enkeltperson ikke klarer å kontrollere spillingen sin, men de personene ville vel hatt andre avhengighetsproblemer om wow ikke fantes. Typisk at mediene nesten utelukkende fokuserer på disse enkeltpersonene, i stedet for å gi et mer balansert bilde.

 

Hele problemstillingen med avhengighet må jo komme av at Blizzard har klart å lage et uvanlig bra spill som er brukervennlig og når ut til et mye bredere publikum enn de fleste andre online rollespill! Ellers hadde man jo ikke villet spille det.

 

Til de som fordømmer og kritiserer folk som liker wow; prøv det selv i det minste før dere uttaler dere, ellers blir dere ikke tatt seriøst uansett. Skal man uttale seg om noe, bør man ha et minimum av kunnskap om hva det dreier seg om. Kanskje dere blir hekta dere også ;)

Endret av Nexuss
Lenke til kommentar
Dritfarlig indeed..

 

Det blir ikke noe farligere enn det du gjør det til selv.

9021399[/snapback]

 

På en måte ja, men på en annen måte nei. Man blir "blind" for egen selvkontroll hvis man først blir avhengig. Og man legger wow høyere og høyere på prioriteringslisten. Uten at man selv merker det, før det er for seint.

 

Men det er jo kun en person og skylde på, deg selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...