Gå til innhold

Hvilken gruppe/artist ville du ha møtt?


Juden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pink Floyd, helst tidlige delen når Syd Barret var med.

Rett og slett fordi alle i hele bandet er genier på ulik måte i deres musikk, de skriver sinnsykk musikk, spesielt Waters og Gilmour.

9017772[/snapback]

A saucerful of secrets lineup'en? Der både Gilmour og Barret var med :)

Lenke til kommentar
Den må du forklare(evt. bekrefte min tolking :p). Hvis man er spydig og arrogant som en primadonna eller en drittsekk så er man ikke særlig "rockete" imo. Rock er for folket og blir idiotisk å da sett seg over folket...

9020084[/snapback]

Ordla meg litt feil der. Nei, han er på ingen måte en Axl Rose-type, men virker som en reflektert og intelligent type samtidig som han er stolt og gir liten kreditt til andre band som har inspirert ham, ei heller rivaliserende band. Han hatet/hater jo bla.a LZ siden de tok mye av oppmerksomheten fra The Who på 70-tallet. Slikt syns jeg det står litt respekt av.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar
Kunne tenke meg og møtt Beethoven og Grieg, og blitt undervist av dem på piano og i å komponere. :)

9022193[/snapback]

Gode komponister er ikke nødvendigvis gode lærere.

Ene medielæreren min ver MEGET god i lydproduksjon... men vi lærte likevel fint lite om det. :p

Lenke til kommentar

Ville gjerne ha møtt Mick Jagger, Keith Richards, Charlie Watts og Ron Wood eller The Rolling Stones som de kaller seg. Dette er noe jeg kanskje for oppleve fordi jeg _KANSKJE_ skal backstage på konserten deres på Valle Hovin.

 

Ellers kunne jeg tenkt meg å måtte Ozzy Osbourne, er virker egentlig ganske hyggelig på en rar måte. Han er "lattis".

Endret av Stones_
Lenke til kommentar
Ville gjerne ha møtt Mike Jagger, Keith Richards, Charlie Watts og Ron Wood eller The Rolling Stones som de kaller seg. Dette er noe jeg kanskje for oppleve fordi jeg _KANSKJE_ skal backstage på konserten deres på Valle Hovin.

9022579[/snapback]

Mike Jagger? Sånt burde ikke vært lov :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...