Gå til innhold

"gamle" Xbox vs Wii


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Xbox er vel så og si død nå, så ønsker du en konsoll som vil fortsette med støtte så burde du kanskje gå for Wii. Grafikkmessig ligger nok Xbox gjennomsnittlig på et høyere nivå.

 

Siden du ønsker bilspill så er egentlig Xbox det eneste valget, da Wii har veldig få å velge mellom. Excite Truck er en perle, men ellers er det tynt.

Lenke til kommentar

Hvis du vil ha bilspill er nok Xbox best for øyeblikket, siden Wii er ung - og ikke har mange gode bilspill enda. Men alt-i-alt ville jeg helt klart gått for en Wii om du tenker fremover, grunnet muligheter for mange gode spill.

 

Wii har potensiale til grafikk over Xbox sitt nivå, men dette har så og si ingen utviklere brydd seg om. Men det vil nok i fremtiden komme Wii-titler som ser bedre ut enn det beste Xbox-spill grafisk.

Endret av Dan_H
Lenke til kommentar

Det står da klart og tydlig i første posten at han har både xbox og wii. Er det ingen som fikk med seg det?. Han lurer ikke på hvilken konsoll han skal kjøpe, men hvilken konsoll han skal kjøpe bilspill til hvis han skal oppleve best grafikk.

 

Jeg kan ikke svare på spørsmålet ditt, men xbox har vel flest bilspill (forza er ganske tøfft) og den mest bilspill vennlige kontrollen.

Endret av Bottekott
Lenke til kommentar

Om du er ute etter bilspill så ville _jeg_ kjøpt for Xbox. Jeg vet ikke hvilken konsoll som gir best grafikk. Annet en at forskjellen ikke er så stor. Men med tanke på selve spillene er jeg ikke i tvil da xbox har mange gode bilspill :)

 

Får jeg lov å anbefale Rallisport Challenge 2 i tillegg til de som allerde er nevt om du liker rallyspill?

Lenke til kommentar

Mens Wii er overlegen når det kommer til styringssystemet.

 

Dessuten er Xbox en gammel konsol hvor utviklerne vet akkurat hvor mye systemkraft de har tilgjengelig. Spillene til Wii vil nok bare bli penere og penere. Ikke at det er noe viktig, det er trossalt spillegleden som står i fokus hos Nintendo.

Lenke til kommentar
XBOX 1 eier WII totalt når det gjelder grafikk.

9051149[/snapback]

Nå har vi vel ikke sett hva Wii egentlig er god for heller da?

9051706[/snapback]

 

Nei, det bør være noe som er en DEL bedre enn hva de har prestert hittil, ellers kommer jeg til å "lure" noen til å kjøpe min wii.

 

Sjekka akkurat ALIEN SYNDROME på gamespot, et av de få spillene jeg synes så intressange ut på papiret.

 

Starta å le når jeg så gameplay videoen. Så ut som PS1.

Spillet kommer også til PSP. Til WII og til PSP.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...