Kimelimm Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 Hei! Jeg skulle teste Pokemòn Diamond og Pearl på pcen min, via en emulator, men det lagger som F i musikken og slik, går liksom ikke rent, selvom jeg kan kjøre TDU, Oblivion, etc men IKKE ET DS SPILL?! Why? krever DS så mye mer enn dagens spill?
Bebeluv Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 kanskje dårlig emulator, du sa jo selv at TDU lagget, Celeron er jo ikke så gode prossesorer som Dual Core
Kimelimm Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Skrevet 5. juli 2007 TDU lagger ikke så mye, ligger på 25-30, men DS emulatoren kan jo være problemet og :S Synes bare det var rart, er jo crap grafikk på spellet...
capy Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 PS3 kjører ikke alltid PS2 spill flytende heller. det har med at DS bruker en annen type prosessor enn det du har i PCen din og emulatoren må emulere denne prosessoren. Optimalisering av slike emulatorer tar ofte flere år.
Aasgaard Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 Spille dem på en DS kanskje? Kan for eksempel importeres herfra: http://www.videogamesplus.ca/product_info....oducts_id=12477
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 Det har ikke noe med hardwaren din å gjøre, men emulatoren funker ikke på alle spill, og de som virker går ikke alltid helt perfekt heller. Slik er det med alle ny emulatorer, og ting går ikke nødvendigvis raskt heller. De strever enda med en ps2-emulator for eksempel... Hvilke spill som funker og ikke funker får du finne ut selv...
AnaXyd Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 Som mange andre her sier, er det nok emulatoren som har skylda. Det er ganske komplisert en slik emulator, så jeg syntes det er bra at folk faktisk får dem til å fungere. Det vil nok komme updates som gir deg litt høyere fps!
KongRudi Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 Hei! Jeg skulle teste Pokemòn Diamond og Pearl på pcen min, via en emulator, men det lagger som F i musikken og slik, går liksom ikke rent, selvom jeg kan kjøre TDU, Oblivion, etc men IKKE ET DS SPILL?! Why? krever DS så mye mer enn dagens spill? 9009043[/snapback] Du må kjøpe deg sterkere PC, tror du har stor sjangse for å unngå lag med denne, evt. du kan prøve denne om du skulle være gnien.
-sparks- Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 Kjøp deg en DS, ligger rundt tusenlappen, og er veldig grei hvis du tar mye buss. angrer ikke ett sekund på den jeg kjøpte for to måneder siden.
AnaXyd Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 (endret) Hei! Jeg skulle teste Pokemòn Diamond og Pearl på pcen min, via en emulator, men det lagger som F i musikken og slik, går liksom ikke rent, selvom jeg kan kjøre TDU, Oblivion, etc men IKKE ET DS SPILL?! Why? krever DS så mye mer enn dagens spill? 9009043[/snapback] Du må kjøpe deg sterkere PC, tror du har stor sjangse for å unngå lag med denne, evt. du kan prøve denne om du skulle være gnien. 9027581[/snapback] Håper det er litt ironi innblandet i svaret ditt? For det virker som du ikke veit helt hva du snakker om.. Endret 8. juli 2007 av AnaXyd
fargoth Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 Gi Nintendo DS-emulatorene et par måneder til så skal du se at det blir andre boller. Det jobbes hardt med flere lovende prosjekter, som mest sannsynlig vil se store forbedringer i løpet av 2007.
KongRudi Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 Håper det er litt ironi innblandet i svaret ditt? 9030842[/snapback] Var nok det ja.
Gormers Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 PS3 kjører ikke alltid PS2 spill flytende heller. det har med at DS bruker en annen type prosessor enn det du har i PCen din og emulatoren må emulere denne prosessoren. Optimalisering av slike emulatorer tar ofte flere år. 9009292[/snapback] Synes at halo kjører bedre på den gamle xboxen, selv om mange sa at det skulle bli bedre på 360
Erlec Skrevet 9. juli 2007 Skrevet 9. juli 2007 Det har kommet ut emulatore som kan gi fulle process farten som dsen gir. Men problet nå ligger på saveing. Så bare vent og kjøp deg en ekte ds, mye mye artigere =D
Axyon Skrevet 9. juli 2007 Skrevet 9. juli 2007 Krever DS emulatoren to skjermer, en vanlig og en touch screen?
Kaare_Jay Skrevet 9. juli 2007 Skrevet 9. juli 2007 Nei, går ann å spille uten å ha touchscreen, men dog ikke like mye moro.
Erlec Skrevet 9. juli 2007 Skrevet 9. juli 2007 Krever DS emulatoren to skjermer, en vanlig og en touch screen? 9034187[/snapback] Nei, det er valgbart. Du bruker forresten touch screenen med musa så det er ganske lett =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå